Manege Veldt

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Iris_

Re: Manege Veldt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 19:49

Shenavallie schreef:
ATE schreef:
liquita hoe was het vanmiddag ? waar jullie naar gingen kijken ??????????????????????????

Je maakt mij ook wel nieuwsgierig hoor, want je had het (eer)gisteren over "jullie grote droom"! Pling

haha iedereen is nieuwsgierig Tong uitsteken Lips are sealed

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 19:55

winnitou schreef:
Wat leuk Liquita, toch wel hier in de buurt!?!.
Hebbben jullie wat leuks gevonden?
Een idee, zoek een leuke boerderij in Westzaan,..... dan zet ik een paard bij jullie? Mijn buurman is over de 80 en stop er eerdaags een keertje mee? Misschien wat voor jullie?????

Ben je al weer wat opgeknapt??
Leuk he, we hebben er zelf veel lol om. We willen zeker in de buurt blijven.....maar het is allemaal nog heel erg pril hoor...we moeten eerst uitzoeken of het allemaal wel haalbaar is. We zijn begonnen met een boerderij op de Zuiderweg, maar die moet helemaal plat. We zijn daar niet verder mee gegaan. Daarna hebben we een boerderij bezocht op de Noorderweg, maar deze was helaas te klein voor onze plannen. We hebben nu wat anders op het oog, maar dat blijft nog even een verrassing.

Ja, ik ben wel wat opgekapt, zeker na een heerlijke yoghurt met bessensap.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 20:15

winnitou schreef:
LIQUITA schreef:
hahha....je bent vast niet de enige. Maar laat ik het zo zeggen......We zijn aan het kijken/informeren of het mogelijk is om een boerderij te kopen samen met Eus, Ilse en Iris & Rick, Sandra, en Roan.

Een idee, zoek een leuke boerderij in Westzaan,..... dan zet ik een paard bij jullie? Mijn buurman is over de 80 en stop er eerdaags een keertje mee? Misschien wat voor jullie?????

Wat vraagt hij voor zijn boerderij denk je? En zit er een leuk stukje grond bij, want Dennis en ik zijn ook al jaren om ons heen aan het kijken. Het zijn alleen van die achterlijke woekerprijzen, daar word je niet vrolijk van! Verdrietig

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 20:17

LIQUITA schreef:
winnitou schreef:

Leuk he, we hebben er zelf veel lol om. We willen zeker in de buurt blijven.....maar het is allemaal nog heel erg pril hoor...we moeten eerst uitzoeken of het allemaal wel haalbaar is. We zijn begonnen met een boerderij op de Zuiderweg, maar die moet helemaal plat. We zijn daar niet verder mee gegaan. Daarna hebben we een boerderij bezocht op de Noorderweg, maar deze was helaas te klein voor onze plannen. We hebben nu wat anders op het oog, maar dat blijft nog even een verrassing.

Let me guess: gaan jullie Veldt overnemen? Knipoog

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 20:17

Shenavallie schreef:
Wat vraagt hij voor zijn boerderij denk je? En zit er een leuk stukje grond bij, want Dennis en ik zijn ook al jaren om ons heen aan het kijken. Het zijn alleen van die achterlijke woekerprijzen, daar word je niet vrolijk van! Verdrietig

Precies...en daarom hebben wij het idee geopperd om het met 3 gezinnen te proberen.

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 20:18

Dat klinkt geweldig Liquita! Dat is zeker een droom.
Jee, Fitoe heeft nu kunstof ijzers. Ze moest er erg aan wennen, ze zet haar hoeven ook anders neer. Eerst maar eens kijken of dit beter voor haar is.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 20:19

Shenavallie schreef:
Let me guess: gaan jullie Veldt overnemen? Knipoog

Hahaha...nee hoor, geen spraken van Haha! .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 20:22

Tytje schreef:
Dat klinkt geweldig Liquita! Dat is zeker een droom.
Jee, Fitoe heeft nu kunstof ijzers. Ze moest er erg aan wennen, ze zet haar hoeven ook anders neer. Eerst maar eens kijken of dit beter voor haar is.

Het lijkt ons ook geweldig. Nu maar uitzoeken of het ook nog haalbaar is !!!

Sjeemig......heeft de hoefsmid dat ook gezegd, dat het moet wennen die kunstof ijzers?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 20:25

LIQUITA schreef:
Shenavallie schreef:

Precies...en daarom hebben wij het idee geopperd om het met 3 gezinnen te proberen.

Daar hebben wij ook wel eens over na zitten denken, maar we hebben genoeg situaties in onze omgeving meegemaakt waardoor we er huiverig voor zijn: onenigheid zit in een klein hoekje, maar kan grote gevolgen hebben. Hoe goed bedoeld je ook van start gaat. Knipoog

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 20:34

Shenavallie schreef:
Daar hebben wij ook wel eens over na zitten denken, maar we hebben genoeg situaties in onze omgeving meegemaakt waardoor we er huiverig voor zijn: onenigheid zit in een klein hoekje, maar kan grote gevolgen hebben. Hoe goed bedoeld je ook van start gaat. Knipoog

Tja, dat kan gebeuren. Tot nu toe heb ik het overal goed kunnen vinden met m'n buren, dus ik maak me er niet zo druk om. En wat is er nou leuker dan je eigen buren uitzoeken ? Haha! . Natuurlijk hebben we het hier ook over gehad.
Laatst bijgewerkt door LIQUITA op 13-05-07 20:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 20:34

Ja, de hoefsmid zei dat een paard wel een week kan wennen aan de kunststof ijzers. Ze had gewoon last van spierpijn. Als het goed is zet ze nu de hoeven zo neer als blootvoets.
Ik denk niet dat ik het 4-tal op Fitoe kan doen, nou ja dan wordt het Joycelien.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 20:35

winnitou schreef:
LIQUITA schreef:
hahha....je bent vast niet de enige. Maar laat ik het zo zeggen......We zijn aan het kijken/informeren of het mogelijk is om een boerderij te kopen samen met Eus, Ilse en Iris & Rick, Sandra, en Roan.

HEE IK BEN EERST HOOOR EN HEB MAAR 3 PAARDEN /PONY S Pling

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 20:36

Tytje schreef:
Ja, de hoefsmid zei dat een paard wel een week kan wennen aan de kunststof ijzers. Ze had gewoon last van spierpijn. Als het goed is zet ze nu de hoeven zo neer als blootvoets.
Ik denk niet dat ik het 4-tal op Fitoe kan doen, nou ja dan wordt het Joycelien.

Nou..dat gaat toch ook prima!! Ik heb trouwens de CD van Heleen gekregen...muziek klinkt erg mooi Pling .

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 20:36

LIQUITA schreef:
Shenavallie schreef:

Tja, dat kan gebeuren. Tot nu toe heb ik het overal goed kunnen vinden met m'n buren, dus ik maak me er niet zo druk om. En wat is er nou leuker dan je eigen buren uitzoeken ? Haha! . Natuurlijk hebben we het hier ook over gehad.

Zeker!!!!! En het zijn stuk voor stuk leuke mensen waar je het over hebt! Maar jullie zullen uiteraard alles wel tot op de bodem uitzoeken en goed op papier zetten Knipoog Ik zou het in ieder geval wel heel erg leuk vinden voor jullie!!!! Haha!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 20:38

Shenavallie schreef:
Zeker!!!!! En het zijn stuk voor stuk leuke mensen waar je het over hebt! Maar jullie zullen uiteraard alles wel tot op de bodem uitzoeken en goed op papier zetten Knipoog Ik zou het in ieder geval wel heel erg leuk vinden voor jullie!!!! Haha!

Natuurlijk, dat doen we zeker, en misschien blijft het allemaal wel bij een droom Dromen Dromen

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 20:38

Jee, wat vliegt de tijd! Het is nu alweer over half 10! Ik ga gauw m'n bed in! Welterusten Dromen

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 20:40

ATE schreef:
winnitou schreef:

HEE IK BEN EERST HOOOR EN HEB MAAR 3 PAARDEN /PONY S Pling

We gaan geen manege-bedrijf beginnen hoor Knipoog .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 20:40

Shenavallie schreef:
Jee, wat vliegt de tijd! Het is nu alweer over half 10! Ik ga gauw m'n bed in! Welterusten Dromen

Welterusten Dromen Dromen Dromen Dromen

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 20:48

Ik ga volgende week woesdag naar CAVALIA. Wij zijn hier voor uitgenodigd....ik ben zeer benieuwd hoe ik dit ga vinden.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 21:12

[/quote]
HEE IK BEN EERST HOOOR EN HEB MAAR 3 PAARDEN /PONY S Pling[/quote]

We gaan geen manege-bedrijf beginnen hoor Knipoog .[/quote]

Oh, laat ik nou denken dat Ate ook een boerderij wil.

Heb vandaag een paar leuke dingen gezien in Gelderland. En je hebt daar ook prachtige mogelijkheden om buiten te rijden. (is iets goedkoper dan hier in het westen).
Oké, wel wat verder weg, maar dan komen wij toch gewoon regelmatig met paarden jullie kant uit, hebben we meteen een maandelijks kamp adres (daar zit je toch niet op te wachten he). en je hebt bokt.nl voor de gezelligheid.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 21:14

winnitou schreef:
Oh, laat ik nou denken dat Ate ook een boerderij wil.

Heb vandaag een paar leuke dingen gezien in Gelderland. En je hebt daar ook prachtige mogelijkheden om buiten te rijden. (is iets goedkoper dan hier in het westen).
Oké, wel wat verder weg, maar dan komen wij toch gewoon regelmatig met paarden jullie kant uit, hebben we meteen een maandelijks kamp adres (daar zit je toch niet op te wachten he). en je hebt bokt.nl voor de gezelligheid.

Nee, hoor ....veuls te ver Haha! !!!!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 21:17

Al die regels hier, kun je geen twee quote's in een reply hebben, en haal ik er een weg staat het er niet zoals ik dacht dat het zou zijn.
Tijd voor bed, kind nog steeds koorts dus morgenochtend weer niet naar de manege.
De longeercirkel neem ik voorlopig nog niet in gebruik.

Allemaal welterusten, ga nog even mijn boek voor koetsiersbewijs doorbladeren en dan bedje veren in de laken straat.

Daphne1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 21:54

LIQUITA schreef:
winnitou schreef:

Ik hoorde van mijn ouders dat jullie vorige week ons huis hadden bezichtigd! Is idd misschien een beetje klein voor 3 gezinnen.. Maar ik wens jullie veel suc6 met het verder zoeken naar een leuk huis! Knipoog

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 22:16

Daphne1991 schreef:
Ik hoorde van mijn ouders dat jullie vorige week ons huis hadden bezichtigd! Is idd misschien een beetje klein voor 3 gezinnen.. Maar ik wens jullie veel suc6 met het verder zoeken naar een leuk huis! Knipoog
Jaaah, we hebben jullie huis bezocht en helaas is het inderdaad te klein. Maar het is wel een heel leuk huis Ja .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 22:18

winnitou schreef:
Al die regels hier, kun je geen twee quote's in een reply hebben, en haal ik er een weg staat het er niet zoals ik dacht dat het zou zijn.
Tijd voor bed, kind nog steeds koorts dus morgenochtend weer niet naar de manege.
De longeercirkel neem ik voorlopig nog niet in gebruik.

Allemaal welterusten, ga nog even mijn boek voor koetsiersbewijs doorbladeren en dan bedje veren in de laken straat.

Het is toch ook wat met die kleine van jou he. Ik duim voor je dat hij snel opknapt.

Enneh...volgens mij zie ik je nu nog steeds online, is het boek niet spannend Knipoog .