manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-09 17:19

Jullie hadden iig wel mooi weer voor de foto's! En nu hebben we weer niet te klagen! Heerlijk! *zegt ze live vanuit de tuin waar ze al lekker een poosje zit te werken voor stage* 8-) De rest ook een beetje van de zon kunnen genieten deze week? Vandaag was t gelukkig wel te doen om in de tuin te zitten hè Thirz :D

Nog op tijd in Rotterdam aangekomen gister Kims? (was toch gister? :? )
Ik was maandag al een half uur te laat op stage, omdat t aankoppelen van de treinstellen in Bergen niet lukte. Tsja en dat moet je natuurlijk gewoon 10 min lang blijven proberen :\ Lukte toch niet, dus of we allemaal naar het voorste treinstel over wilden stappen. Wat slimme jongens bij mij in de coupe: je zal maar over moeten stappen! Tis stik druk! Maar goed dat wij voorin zitten" :+ Uh... Je zat vooraan, nu nie meer :P En alles bij elkaar kom je dan net 5 min te laat aan in Roosendaal en kan je een half uurtje wachten.
Donderdag was Kims zo lief om een keertje mee te reizen, maar volgens mij doet ze dat ook nooit meer :Y) haha, want we hadden alweer aankoppelproblemen in Bergen op Zoom! :P We hebben een jaartje niet meer samen in de trein gezeten en sindsdien had ze ook geen problemen gehad, dus t was mijn schuld zei ze.. ;( Gelukkig dit keer (door de positieve straling van Kims :P) uiteindelijk wel en gelukte aankoppelpoging én nog op tijd in Roosendaal *D

Jij je werk tot half 2 nog vol kunnen houden Bar? De clienten een beetje lief voor je geweest? Lekker buiten gezeten daarna, of moest je aan t werk voor je visite 's avonds?

Hee Kims zat nog te denken: kan je niet eens een filmpje maken van de babbeltjes van Febe? hihi

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 18:45

Nou, zeker mooi weer met de foto's maken. We hopen dat t resultaat er mag wezen ;)
Nog leuke kado's gehad Bar?
Febe geen trauma's overgehouden van Nous Kims? (Febe vond Nous wel een beetje eng, zo groot :)) ) Volgende keer moet je lekker een buitenritje komen doen!
Haha; jullie mogen dus gewoon niet samenreizen van meneer van de NS; je ziet wel weer wat ervan terecht komt!!

En vandaag idd heerlijk van t weer genoten; mn sproeten komen alweer opzetten op mn neus :+ Eerst met Nous gekeuteld, heb dr manen maar weer eens gekortwiekt, was nodig! Ben benieuwd of ze nu weer rechtop gaan staan, want sinds ze die halsdeken heeft, zijn ze gaan liggen. Daarna ook lekker in de tuin gezeten 8-) Van mij mag het zo blijven!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-09 20:09

Helaas.. volgende week dus regen ontdekken we net :\ Dus: morgen nog maar even goed van t mooie weer genieten! 8-)

Lang bezig geweest met het kortwieken van de manen? Nu zere vingers of valt t mee? Hopen dat ze nu lekker blijven staan :)

Ladylada

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 19:30

Dames, veel plezier vanavond! Ik drink een drankje op jullie in de stad hoor :D

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 16:34

Hoe vond je de foto's Bar? Heb je de foto's op cd ook al bekeken? Als ie ze namelijk goed opent kan ik mijn camera weer leegmaken (bewaar ze altijd voor zekerheid) :)

Ga nog snel ff van de zon genieten 8-)

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 18:40

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 19:05

Nou, dan neem ik aan dat je de cd kon openen ;)

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 23:03

Aaah, heb een ticket naar Argentinie geboekt!! Vind t echt heel spannend, maar supergaaf :):)

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 23:10

oooh gaaf...... wel heel spannend idd, maar je hoeft nu gelukkig niet meer helemaal alleen te vliegen...dat scheelt al... Tof hoor....

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 23:43

Haha Thirz zit stuiterend achter d'r compu :D Het wordt vast een superervaring en mooi weer is inbegrepen in je ticket :) Echt heel gaaf!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 10:13

Thirz wat gaaf! Dat wordt een top reisje :D

Hebben jullie ook lekker genoten van het mooie weer afgelopen weekend? Hier was het heerlijk, heb lekker op het balkon gezeten met een boekje :)

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-09 20:59

Jeeeej *\o/* Wat gaaf Thirz! Dan kan nu t aftellen beginnen! :):)
*ik boek alvast een avondje foto's kijken O:) haha Want je gaat toch wel weer heel veel foto's maken?

Ja heb ook heerlijk genoten van t weer vrijdag en zaterdag :D Zondag vond ik het een beetje tegenvallen en ik kan binnen toch net wat beter werken, dus ben toen binnen gebleven.
Maar goed dat we genoten hebben toen t nog mooi weer was! Stapte vanmiddag t revalidatiecentrum uit en t hagelde gewoon! :\ Fysio en ergo die mee liepen vonden dat ik nu niet in dat noodweer naar t station kon lopen, dus: "Als je je stage wil halen, rijdt je gewoon even met ons mee! Je verzuipt in die regen! :Y)" Oke :+ Als jullie t zo bekijken, dan sla ik het niet af :P haha Dus dat was echt een gelukje :D

De rest het ook droog de dag doorgekomen?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 21:41

Hoi hoi,

wat een stilt hier... ;)

Anne, in de hagel?
Haha, denk je dat de lente is begonnen, hagelt het nog...
Fijn dat je een lift kon krijgen.

Ik was smiddags nog zijknat.
Ik rij nu ong. 3x in de week naar stal groot prooyen om onze kleine Daan aan t werk te zetten.
Even lekker poetsen en stukjes wandelen.
Lekker koppig is ie wel, krijg weer helemaal flashbacks van Voice die ook zo lekker vervelend was....
Maar maandag dus aan t wandelen, begon het ineens uit het niets keihard te regen, we waren zeiknat...bah...

Bar, had je pony nog haken bij de tandarts vandaag?
Voice wel hoor, maar is nu weer lekker bijgevijld.
Ze mag nu 3 dagen geen bit in, dus vanaf maandag gaan we weer rijden, dus dat wordt helaas weer niet lessen van de week...
Ik had je zondag een pb-tje gestuurd, heb je die niet ontvangen?
Wil graag weten wanneer ik nog op visite kan komen.

Leuk Thirz, met wie ga je? En wanneer?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 09:30

Owhja Nel, sorry, heb het nogal druk dus had nog niet gereageerd... misschien is het een idee om een keer in het weekend smiddags langs te komen? Door de weeks heb ik het vaak erg druk...

Ik weet niet of sharon echt nodig was bij de tandarts, want ik was er zelf niet bij... Miranda zei dat ze wat bijgevijld was geloof ik... niet veel bijzonders volgens mij want ik mocht gewoon gelijk weer rijden.

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 11:29

Hoi!
Wat leuk dat je met Daan aan de slag bent Nel! Hoe oud is hij ondertussen al precies? En wel behoorlijk wat gedaan bij Voice dan, als je 3 dagen niet mag rijden! Meestal kun je er direct weer op! Jammer dat je dan ook niet kunt lessen: volgende week weer dan!
Wel fijn dat je met dat rotweer mee mocht rijden Anne; scheelt weer een nat pak!
Het is ook echt niks dat weer: maandagavond tijdens het rijden natgeregend, gisteren op buitenrit stormden we bijna van ons paard terwijl het nog een buitje deed, bah! Mogen wel duimen op beter weer van het weekend, hebben wel weer genoeg regen gehad en lessen in de regen is ook niet alles!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 20:47

Bar, oke ja snap dat je t sruk hebt door de weeks, ik zal kijken of ik een keer kan in t weekend, want mijn weekenden zijn altijd hectisch... ;)

Daan is nu bijna 2 en is al rond de 1.40 hoog, dus wordt (denk ik) lekker groot.
We gaan proberen hem van de winter bij de pagter te zetten zodat ik hem dan wat beter kan gaan beleren en voor kan gaan berijden op het inrijden.

Ja Voice was een paar jaar niet geweest bij de tanadarts dus het was even nodig, maar nu ga ik ze elk jaar doen!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 10:09

Anne; das nog eens een goede manier van stagepunten halen, meerijden in de auto :')
Hihi, zie die Daan met zn ondeugende hoofd al lopen naast je! Kan me voorstellen dat het een boefje is ;) Heb je ook foto's van m? Ben wel benieuwd hoe ie er nu uitziet. Wel fijn als ie straks ook naar de Pagter kan, ga jij m dan helemaal inrijden? En jammer dat je nu niet kan lessen door de tandarts!
Nou, van mij mag het lenteweer ook weer komen hoor, die storm van woensdag op ons paard sloeg echt alles; we hadden niet verwacht dat t zo erg zou zijn. Al vonden die paarden het alsnog leuk; oortjes naar voren en doordraven :))
Ik ga met Katie naar Argentinie. Van 2 -14 juni. Helaas is het daar wel winter, dus zal niet bruin terugkeren :+ En Anne; zal ongetijwfeld veel foto's maken :P Maar neem niet mn mooie toestel mee hoor, dat vind ik voor daarzo iets te eng!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 14:00

Hoi,

Thirz, als Daan bij de pagter kan staan, dan ga ik Daan wel inrijden zelf.
Maar ergens anders niet hoor, dat zie ik niet zitten.

Gister was weer gezellig he dames!
Bianz, Thirz en ik zijn bij Carolien dr paard wezen kijken.
Twas gezellig en leuk om haar te zien rijden!
Thirz, nog vroeg gaan slapen gister? ;)

Hoe was het met de paardjes op het strand?
Ging het nog goed naast de fiets?
Krijgen we de foto's zo op bokt te zien?
Ben wel benieuwd!!!!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 16:29

Zijn jullie nog naar de outlet van de kroo geweest? Ik wel, 2 dekjes en een shirtje gekocht... 1 dekje ga ik denk ik wel verkopen.

Maar deze niet :D
Shaar met dr nieuwe dekje :)
Afbeelding

Met de nieuwe auto
Afbeelding[/

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 19:31

Leuk dekje Bar! En trekt jullie nieuwe auto de trailer goed? ;)
Gister was zeker gezelli, leuk om eens bij haar op stal en bij haar paard te kijken!

Vandaag zijn Bianz en ik met de paarden naast de fiets naar t strand gereden. Paardjes vonden t erg leuk en waren superbraaf :j Vond t zelf ook superleuk, zit nog na te genieten :+

Kon niet echt kiezen, dus neem ff de tijd :P

Afbeelding

Afbeelding

FF lekker de beentjes strekken!! (goede achterhand training hoor :)) )

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nog even poseren

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En met zn allen

Afbeelding

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-09 19:52

Whaaaaaa gave foto's Thirz en Bianz! :):) Ze zijn echt leuk! Wat is t toch heerlijk zo dichtbij t strand! :D Nu een vast onderdeel van de training? Fietsen naar t strand, daar sjouwen en weer terug? ;)

Gekke Daan ook zo eigenwijs! Wel leuk om weer met een veulen aan de slag te zijn?

Hier druk druk druk, vandaar even een klein berichtje op de dingen die ik nog onthouden had van t bijlezen. Donderdag lekker wezen stappen in Den Haag. Conclusie: stappen na stage kan best! Ik stond om half 3 nog te stuiteren, terwijl de rest t wel weer gezien had en naar huis wou :') haha En zelfs de dagen erna zijn nog best te doen hoor Thirz ;)

Gaaf dekje ook Bar! Waarom verkoop je t andere dekje alweer? Toch niet Shaar der kleur?

Vergis me de hele tijd in de tijd :Y) dus ga nu snel mn spullen klaarzetten, wat drinken en slapen! Zal morgen wel weer ff een klap zijn, zolang donker..

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 19:54

hey super coole foto's....echt heel gaaf....wil ik ook nog wel eens gaan doen...en zoiezo nog eens te paard naar t strand...Heb al weer zin in de zomer...heerlijk....

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 20:08

De foto's zijn echt gaaf geworden!! Wat vonden onze knollies het leuk én wij ook :D Moeten we zeker vaker doen, was echt genieten!
Jij lekker gelest Marieke?
Nou, Anne zal zeker ff wennen voor je zijn morgen in het donker. Maar dan morgenavond wel in het licht terug naar huis, da's dan weer fijn! Succes weer morgen!
Leuk dekje Bar! Wat voor ander dekje heb je nog gekocht wat je gaat verkopen?
Was zeker leuk bij Carolien, wat heeft ze een gaaf paard!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 21:06

@ Anne: was 2 dekjes halen en 1 betalen... wilde graag dit dekje hebben dus heb er nog maar een andere bijgezocht...

Dit ES dekje wil ik weg doen, want het is ook bruin en kheb ook nog anky choco!
Afbeelding

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 21:07

Trouwens; leuke foto's zeg van het strand! Waren jullie niet bang dat ze m zouden smeren tijdens het longeren?