De rest ook een beetje van de zon kunnen genieten deze week? Vandaag was t gelukkig wel te doen om in de tuin te zitten hè Thirz
Nog op tijd in Rotterdam aangekomen gister Kims? (was toch gister?
) Ik was maandag al een half uur te laat op stage, omdat t aankoppelen van de treinstellen in Bergen niet lukte. Tsja en dat moet je natuurlijk gewoon 10 min lang blijven proberen
Lukte toch niet, dus of we allemaal naar het voorste treinstel over wilden stappen. Wat slimme jongens bij mij in de coupe: je zal maar over moeten stappen! Tis stik druk! Maar goed dat wij voorin zitten"
Uh... Je zat vooraan, nu nie meer
En alles bij elkaar kom je dan net 5 min te laat aan in Roosendaal en kan je een half uurtje wachten. Donderdag was Kims zo lief om een keertje mee te reizen, maar volgens mij doet ze dat ook nooit meer
haha, want we hadden alweer aankoppelproblemen in Bergen op Zoom!
We hebben een jaartje niet meer samen in de trein gezeten en sindsdien had ze ook geen problemen gehad, dus t was mijn schuld zei ze..
Gelukkig dit keer (door de positieve straling van Kims
) uiteindelijk wel en gelukte aankoppelpoging én nog op tijd in Roosendaal
Jij je werk tot half 2 nog vol kunnen houden Bar? De clienten een beetje lief voor je geweest? Lekker buiten gezeten daarna, of moest je aan t werk voor je visite 's avonds?
Hee Kims zat nog te denken: kan je niet eens een filmpje maken van de babbeltjes van Febe? hihi
) Volgende keer moet je lekker een buitenritje komen doen!
Wat gaaf Thirz! Dan kan nu t aftellen beginnen!
haha Want je gaat toch wel weer heel veel foto's maken?

[/
Vond t zelf ook superleuk, zit nog na te genieten