Zwarte laarsjes, ze zijn wel leuk hoor
Van le coq sportif
Ooooh, de envelop ligt al even klaar! Ik ga hem morgen op de bus doen als ik er aan denk Nan!
Zo, Kiki is kapot
Wendy op Tivara, en ik naast Nanoe zijn we weg gegaan. Ik denk dat het zo'n 2,5 km lopen is naar het bos. Nanoe was nog nooit zo ver geweest, maar was super braaf. Ze schrok even van wat honden die tegen het hek aan sprongen en blaften. Daarna moesten we onder een viaduct door, dat vond ze ook niet zo heeeeel erg leuk. In het bos was ze echt super braaf
Daar ook nog een aardig eind gelopen, ook nog wat gedraaft, dus ik moest rennen
Ik ben een keer het heuveltje op gelopen met Nanoe en Wendy met Tivara twee keer. Daarna nog een klein rondje gemaakt en weer door het bos naar huis gegaan. Nanoe begon toch echt wel moe te worden
Vlak voordat we van de dijk afgingen zag ik dat er een grote wei open was, waar wat plassen inlagen. Dus hup, de wei in. Tivara vond de plassen erg eng, dus wilde er ook niet door, Nanoe vond ze niet zo eng, maar ging dus echt niet alleen. Ik een beetje duwen, maar dat werkte niet. Toen dacht ik over een klein plasje heen te springen, dan kon Nanoe erdoor. Maar gelukkig zag ik de plas niet zo goed, en sprong ik er middenin
Dus ik was tot aan mijn enkels nat. Dus heb daar door die plassen lopen banjeren, Nanoe kwam er meteen achteraan, en ook Tivara vond het toen niet meer zo eng
Daarna weer richting huis gegaan. Onderweg heeft Wendy nog even over een landje gecrosst. Ze was de eerste die met Tivara mocht crossen van mij
Nanoe bleef netjes aan de kant staan eten