Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En hij wordt maandag idd 30. Hij wilde het niet zeggen maar hij zei dat die een bepaalde grensleeftijd bereikt waar niemand blij van wordt haha. Goed nu eerst maar me post doen...
Ik kan al 2 weken alleen maar stappen aan de hand en longeren aan alleen hoofdstelletje. Ik merk dat Ferro echt een hekel aan longeren heeft als hij geen 'taak' heeft. Zodra je er touwtjes oid aan hangt, ookal hangen ze zo slap als het maar kan, heeft hij een 'taak' en gaat hij ineens heel hard zijn best doen. Vandaag had ik hem voor het eerst zelf aan de dubbele longe, voor hem was het de 2e keer. Hij deed het echt super goed voor zijn doen! Hij vond de lijn achter zijn kont langs heeel erg spannend, ook met van hand veranderen als de andere lijn langs zijn kont kwam vond hij het ook weer even erg spannend. In het begin liep hij wel te diep, wat eigenlijk echt niet mag van de osteopaat, maarja daar kan ik ook weinig aan doen, dat doet hij nou eenmaal als hij iets spannend vindt. Daarna veel gestapt, wat korte stukjes gedraafd en vooral geoefend met van hand veranderen. Uiteindelijk deed hij het in één keer goed dus ben ik gelijk gestopt. En het grappige is dat hij geen een spook heeft gezien, terwijl hij die wel aan alleen het hoofdstel ziet