nou ik weet al wie mijn stalker is de postcodeloterij wat een poedersuiker tijd zeg om te bellen! half 10 doordeweeks.. geen idee trouwens hoe zij aan mijn 06 nummer komen..
Maar heb je nu wat gewonnen dan? Of was het gewoon zo'n stom aanbiedingentelefoontje?
Ik heb net the bachelorette gekeken, wat een mooie uitkomst! Hem wilde ik vanaf het begin al! Zometeen maar weer naar Leeuwarden, kijken of me kamer niet ontploft is in deze 2 weken
pffff ben ik lekker vrij vandaag, had alleen mn rijles die is net afgezegd (al voor de 4e keer sinds ik daar les...) ik wilde minipizza's halen voor mn mama en mij, hadden ze degene die ik het lekkerste vind niet meer en ik moest nog naar de etos voor shampoo, gaat de etos pas om 1 uur open (stond een uur geleden voor de deur)... blegh ik denk dat ik zo maar weer mn bed induik
He wat irritant Suus!! Maar ik las op facebook dat je 3 dagen vrij was dus laat de komende 2 dagen dan lekker gaan!! Toen ik aan het lessen was had ik ook wel eens problemen met me instructeur. Ik kon niet vaak schipperen qua dagen omdat ik in Leeuwarden (of was het toen nog barneveld...?) Op school zat en toen kon ik een periode wel wat vaker deed me instructeur weer moeilijk...idd ook met afzeggen en ik wilde toen vaker en dan kon hij niet enzo....heel irritant.
Ik zit nu in de trein naar Leeuwarden. Heb m&m's gehaald, lekker me boekie lezen, ik kom dr wel!