Anytime klinkt wel cool

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fleurrr_ schreef:Vandaag wedstrijd gehad!
Eerst B springen (er was helaas geen BB dus geen oefenrondje voor mijn baby-pony)![]()
Dat was wel weer te merken, op 4 een weigering, lag helemaal op zijn nekmaar gelukkig daarna snel doorgereden en binnen de tijd
![]()
44 stijl, was echt super laag gejureerd, ik had zelfs een van de hoogste haha!
Toen lekker rustig omgezadeld voor dressuur, mijn laarzen had ik nog niet goed ingereden dus het was vooral met doorzitten, auwwww.
Maar wat liep ie lekker!![]()
Zelfs in de proeven maar meestal rijdt ik zelf echt heeeel slordig (zeker iets waar ik aan wil werken op kamp!!)
Maar nu viel het ontzettend mee en dus in de L1 mijn 11e en 12e winstpunt gehaald met 181 en een 4e prijs v/d 20 met 188![]()
![]()
Zeker heerlijk geslaagd dagje gehad!
DewiRox schreef:Wanneer heb je ze nodig? Dan stuur ik de rozetten wel even op anders. Ik heb trouwens 31 oranje, 13 rode en 8 blauwe, en ook nog 23 roze. Dus zeg maar als je nog meer wilt. Alleen mijn bekers wil ik wel graag houden. Of het moeten er iets van 3/4 zijn, dat vind ik wel goed. Ik heb namelijk van een beker 4 dezelfde.