het is dus wel zeker dat me enkelbanden ingescheurd zijn, dus morgen de fysio bellen om het in te laten tapen, voor 6 weken. Dan moet ik weer op controle en als t dan nog niet beter is weeeer 6 weken tape.... Niet zo tof dus. Maar ik gaat vrijdag wel gewoon paardrijden, en t weekend ook naar Fp want mogt van de dokter doen wat geen pijn deed en ik denk dat paardrijden enzo wel gaat ze zullen dr bij de hema alleen wat minder blij mee zijn... ik ga namelijk echt geen 5 uur heen en weer rennen achter t gebak, ze plannen me maar lekker achter de kassa in xD of ik meld me ziek...... maargoed ben komende zaterdag vrij (naar fp) en de week dr op maar ff afwachten.
Ik GA gewoon rijden xD en ik moet maar n zak kopen ofzo voor dr om om te douchen en op vakantie te zwemmen..... want op vakantie loop ik dr dus ook mee, en daar baal ik echt van! Paardrijden heb ik wel vaker met kapotte enkel gedaan hahaha
Zo heb een kopstoot gehad van een paard vndaag en ik had al hoofdpijn! Pfoe nu dus alleen maar meer...ik ga ook niet zwemmen vnaaf, gewoon even goed uitrusten!
Kak zeg Marlous!!!! Helemaal omdat je er nu ook op vakantie mee loopt!!