xan schreef:haha, hoe laat was jij weg ????
Gelukkig geen drankcontrole gehad, de rondjes van Jeroen waren er misschien toch
wel een paar teveel
haha. bij blijft het er echt wel bij 2.
ff na ene.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) mntj schreef:shen.
moet de bodem wel zo zijn dat de paarden het gehele jaar buiten zijn.
andere kant van het land dus.
en dat was vroeger. haha toen waren de keien ook groter. en vergeet niet de kuilen.
vroeger was niet alles beter.
en nu worden de paarden veel meer in het bloed gefokt.

Hackie schreef:[IM] Veel te jong....
Wat een verschrikking.... Daar zijn toch geen woorden voor ?
(Ik heb de horror foto's op pagina 2 wel gezien, maar ze zijn niet aan te raden)
Hackie schreef:[IM] Veel te jong....
Wat een verschrikking.... Daar zijn toch geen woorden voor ?
(Ik heb de horror foto's op pagina 2 wel gezien, maar ze zijn niet aan te raden)
Hackie schreef:LIQUITA schreef:Nu snel naar m´n werk. en.......tonight THE PART FOR KINGS AND QUEENS @ DE TOPPERS
Veel plezier vanavond, ik duik me bedje weer eens in het is alweer 1 uur...
Morgen bootje varen en wakeboarden, dus moet een beetje fit zijn...

xan schreef:Hey Ankie, ging lekker vandaag met de puntjes.
Gezellie donderdag dus misschien champagne![]()
En jij op naar het M2.
Poets je hoedje alvast maar op
mntj schreef:nicol hoe ging het bij jouw. ook nog lekker gereden??
Morgen in me les als ze er goed aan loopt proefje doen anders pakken we weer ff door toch zolas vorige week? Nicole1995 schreef:Lars is ziek ligt met 38.7 hie op de bank,het is ook zo`n raar weer.Bij Bert op zijn werk waren er ook veel zieken.
Het is inderdaad raar weer, voel me zelf ook niet helemaal lekker (en denk dat er meerdere met mij zijn). Morgen wordt het weer een dagje lekker weer: Lars buiten (in de schaduw) op een veldbedje leggen, knapt hij hopelijk vast van op!
Shenavallie schreef:Nicole1995 schreef:Lars is ziek ligt met 38.7 hie op de bank,het is ook zo`n raar weer.Bij Bert op zijn werk waren er ook veel zieken.
Beterschap met Lars!Het is inderdaad raar weer, voel me zelf ook niet helemaal lekker (en denk dat er meerdere met mij zijn). Morgen wordt het weer een dagje lekker weer: Lars buiten (in de schaduw) op een veldbedje leggen, knapt hij hopelijk vast van op!

mntj schreef:[hoe heb je vandaan gereden.
)