Lekker weekendje hoor Aman! Lekker vol ook haha. Tsja telefoons ik maak me dr nooit te druk om, heb een samsung S2 en ben daar heel blij mee doet het nog prima
Steef, serieus 2 dagen met 1 keer opladen?? Dat klinkt wel heel goed.
Zo ook een lekker druk weekendje voor jou zeg. 2 verjaardagen op 1 avond pff hahaha. Ging de wedstrijd met Levi goed? ( is dat behendigheid?)
Ik heb zaterdag gewerkt en gister lekker gerelaxed, moet nog leren voor 1 toets deze week komt vast goed.
Ik heb trouwens ook een stal gevonden 240 incl uitmesten binnen/buitenzetten enz. Een prima buitenbak en aparte longeerbak, helemaal blij mee. Nu kan paardje komen.
sunder kan je beter niet kijken :p die is echt heeeeeell duur.. toen ik een nieuwe scooter daar gezien had..kreeg ik van kennissen door dat ik beter in scheveningen kon kijken..precies dezelfde scooter.. alleen 300 euro goedkoper.. weet niet of scheveningen te ver weg is?
nou je kan er wel kijken.. maar koop niet meteen en kijk nog even verder als je een idee hebt van wat je wil.. bedoel.. het zit lekker dichtbij.. dus om te kijken is het zo en zo wel makkelijk.. maar als je dan iets hebt gezien kan je het beste nog f verder googlen
Sunder is volgens mij qua service enzo wel goed. Ik ben altijd heel voorzichtig met zulke dingen, vooral met een tweedehands, voor het zelfde geld stopt adt ding er na een maand mee en weigeren zij er iets aan te doen. Dan liever iets meer betalen en zeker weten dat het wel goed zit. Al ligt het er natuurlijk wel aan hoeveel verschil het is, 300 euro is en blijft wel een hoop geld..
Hier ook wel een lekker weekend gehad. Zaterdag eerst naar de hengstenkeuring (minipaardjes) geweest, daarna lovis ff gelongeerd en savonds alleen maar op de bank gezeten. Gister kerk,stal,bank hangen dus niks bijzonders eigenlijk. Vandaag huis aan t opruimen, met liselotte meegeweest bij die stal kijken. Net boodschappen gedaan en zi naar stal. Vanavond komen nancy,walter en annemieke eten en komt iris om nancy en minco te knippen. En dan morgen weer werken. Qua scooters had je mi-scoot al doorgestuurd, weet niet wat hij evt in wassenaar nog heeft staan? Op de lindelaan in rijswijk zit er ook een, thoms ofzo iets. Geen idee of die ook tweedehands heeft. Zit er in wateringen niks?
Haha ja idd. Als tie dr is kom ik wel weer ff langs daar op stal. Moet tie niet helemaal achter in dat weiland staan want dat is zo'n eind lopen. Ben echt wel jaloers op die grote kast die je daar krijgt. Staan er marktplaats geen betaaldbare scooters?
jaa ik wilde het zo en zo een stuk korter.. het is nu net onder mijn bh bandje.. en eigenlijk wilde ik het ook een beetje laten groeien.. maar omdat mijn haar best wel dun is.. en het als het langer is toch zwaarder word.. houd ik zo een zielig dus plukje haar over omdat het beetje slag dat ik heb er dan ook uti zakt.. waardoor ik het eigenlijk toch altijd in een knot heb zitten.. omdat ik een staart zelfs al te dun is.. duuuuss.. toen dacht ik.. knip het dan maar af voor een goed doel.. dan heb ik het in ieder geval niet voor niets geknipt.. ze hebben 25 centimeter nodig.. dus dat betekend dat het ongeveer tot mijn kaaklijn word afgeknipt
Zo dat is een flink stuk wat er af gaat aman. Mijn nichtje heeft het ook gedaan maar die had echt heel lang haar. Nu heeft ze het tot net over dr schouders
Zo net eindelijke tele2 aan de lijn gehad. Hadden al paar keer gebeld maar als ik opnam hoorde ik niks en werd er weer opgehangen. Mijn abo loopt pas in juli af maar je kan dus al eerder verlengen. Hebben wel iphones maar staan niet op de site dus kan volgende keer evt met telefoon verlengen indien nodig. Nu gewoon maar weer sim only gedaan, wel de bel minuten weer omlaag. Zij vond dat mn internet ook wel een bundel omlaag kon omdat ik maar 500 ipv 1000 gebruikte. Maar ja als ik over die 500 heen kom blijf ik wel internet houden zonder extra kosten maar wordt tie wel trager. Nou voor die twee euro verschil in de bundels hou ik wel die 1000. Dan weet ik zeker dat ik fatsoenlijk internet heb. Heb nu vanaf juli voor een jaar lang een abo van €13.