Geef mij ook maar zon hoowr! Ik ben egt een kouwkleum dus hou niet van de winter! Maarja ook wij gaan elk jaar op wintersport, miss dat ik dit jaar niet mee ga.
Zoo ben terug alles is bij gelezen maar iedereen kan een paard toch wel is niet houden,, ben er niet bijgeweest verder maar dit id toch wel algemeen. @linn vriendin van mij zit ook in turkije de rit was kei leuk Oneill is echt een leuk paardje . Wanda ging niet zo hard,,, en vond dat meisje niet zo leuk. Oneill ging gewoon een lekker tempo. Alvast een foto van oneill en mij
nou, ik ben al weer thuis van school, moet nu de hele week met mn sectorwerkstuk bezig.. ik moet net doen alsof ik een huis ga kopen, en alles wat daar bij komt kijken, en daar een werkstuk van maken.
jah is opzich wel leuk, maar idd ook best lastig, en het is niet zo goed uitgelegd wat we precies moete doen, dus dat is wel vervelend.. maar ik heb mn 1e hoofdstuk zo goed als af (er zijn 9) dit is het huis dat ik ga kopen http://www.funda.nl/koop/groningen/appa ... iep-32-20/
ja idd, en dan moet ik ook nog kiezen watvoor hypotheek ik het liefst wil enzo, nou daar moet ik nog maar ff wat over opzoeken, want daar weet ik echt niks meer van van vorig jaar