Van harte gefeliciteerd Esther en Splinter ook met Alivia!
Het was heerlijk in het zonnetje voor tence zijn box,beetje uit de wind,we hebben lekker staan tutten een poosje. Hij is vandaag ook geent,goede reden om een paar dagen rustig aan te doen.
Goedemorgen/middag...het is inderdaad erg lekker weer. Zelfs op de fiets naar mijn werk, zonder handschoenen. Zou het dan toch eindelijk lente worden?
Splinter
Geplaatst: 08-03-11 12:59
zaaaalig weer helaas binnen met zonneschermen omlaag
nog een paar daagjes werken en dan vakantie
cassandra84
Geplaatst: 08-03-11 14:58
Iedereen klaar voor de clinic 2 april? Ik hoorde van Wil gister dat er nog een plekje was. Abel doet mee met de korte clinic met Amaye, Baco, Misty, Niro en misschien Caillin. Ben heel benieuwd hoe het zal zijn.
Haha ik zou nu het liefste heel snel werken en dan snel naar stal (sneller werken eerder naar huis )
Dat is een iets aangepaste clinic voor paarden aan de hand, omdat daar vraag voor was is dat ook geregeld. Deze clinic zit al vol trouwens( i.p.v. Caillin doet iemand anders mee, maar weet niet meer wie ) . Volgens mij is er nog wel een plekje vrij in de grote clinic( waarbij je paard zadelmak moet zijn dus) omdat Baco daar nu weg valt.
Evelien hangt morgen de deelnemerslijst op dus dan is het voor iedereen te volgen