What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 19:56

ach wat rot voor henk als je hem spreek wens hem beterschap winn

winnitou

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 10:32

groetjes vanaf strand Heemskerk. Gisteravond Henk gesproken, heeft onderzoek gehad, vond het geen pretje(netjes uitgedrukt ). bloeding is wel gestopt, hoopt vandaaguitslag te krijgen. Ligt nog in het ziekenhuis.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 11:10

Als hij nog langer in het ziekenhuis moet blijven liggen, wil je dan het adres door PB-en: kan ik hem een kaartje sturen (en ik denk anderen ook wel) ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 11:14

Vooralsnog minder goed nieuws over Maisie:

Schiefel is inderdaad nog warm, maar niet de directe oorzaak van haar kreupel lopen (maar een kleine invloed). Helaas zit het niet goed tussen haar kogel en haar hoef aan hetzelfde been als de schiefel... Het voelt niet goed, ze reageert er ook erg sterk op en het kraakt gewoon (heel naar om te horen). Ze zwaait dat been met draf ook enorm veel uit, alsof ze het van zich af wil schudden. De enige manier om er achter te komen wat het precies is, is een foto maken en daarvoor wordt een afspraak gemaakt. Zoals Mntj al bericht had via PB, kunnen ze op stal komen zodat alle ellende met de trailer bespaard kan blijven.
Degene die haar nagelopen heeft, is VA Verkuijl van DAP Landsmeer.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 11:58

Shenavallie schreef:

Schiefel is inderdaad nog warm, maar niet de directe oorzaak van haar kreupel lopen (maar een kleine invloed). Helaas zit het niet goed tussen haar kogel en haar hoef aan hetzelfde been als de schiefel... Het voelt niet goed, ze reageert er ook erg sterk op en het kraakt gewoon (heel naar om te horen). Ze zwaait dat been met draf ook enorm veel uit, alsof ze het van zich af wil schudden. De enige manier om er achter te komen wat het precies is, is een foto maken en daarvoor wordt een afspraak gemaakt. Zoals Mntj al bericht had via PB, kunnen ze op stal komen zodat alle ellende met de trailer bespaard kan blijven.

afwachte dus nog maar ff.
sterkte.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-10 14:58

Shenavallie schreef:

Hmmm...nu dus inderdaad de foto's afwachten. Ik duim voor jullie dat het mee valt. Nogmaals heel veel sterkte :* .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-10 14:58

Shenavallie schreef:
Als hij nog langer in het ziekenhuis moet blijven liggen, wil je dan het adres door PB-en: kan ik hem een kaartje sturen (en ik denk anderen ook wel) ;)

Ja, voor mij dan ook graag het adres! Thanks!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 22:43

henk is vandaag uit ziekenhuis gekomen, heeft nog niet de uitslag, had het er ook over dat een onderzoek niet goed was gegaan, vloeistof was in zIjn arm gekomen ipv in zijn ader. of het onderzoek nu mislukt is begreep ik niet van hem.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 06:48

winnitou schreef:
henk is vandaag uit ziekenhuis gekomen, heeft nog niet de uitslag, had het er ook over dat een onderzoek niet goed was gegaan, vloeistof was in zIjn arm gekomen ipv in zijn ader. of het onderzoek nu mislukt is begreep ik niet van hem.

Getver, het zit ook niet mee....

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 09:08

Was vanmorgen vroeg op stal en heb de 4 nieuwe pony`s gezien.Leuke pony`s vooral de haflinger Siebrand is een plaatje om te zien,mooie lange witte manen.Net een fotomodelletje en bij de andere D pony`s zit een stemerrie bij.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 09:24

Nicole1995 schreef:
Was vanmorgen vroeg op stal en heb de 4 nieuwe pony`s gezien.Leuke pony`s vooral de haflinger Siebrand is een plaatje om te zien,mooie lange witte manen.Net een fotomodelletje en bij de andere D pony`s zit een stemerrie bij.

youpie en benieuwd.
eindelijk.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 09:24

nicol hoe is het met je tatooo

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 09:49

mntj schreef:
nicol hoe is het met je tatooo

Hahahaha,Peet vroeg er ook al naar.Was vergeten te vertellen dat het aankomende dinsdag is :D .Ik moet dus nog ff wachten.Ze zijn nu me vlinder op de goede maat vergroten.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 11:43

dus je kan nog mee mntj
oonee jij gaat zondag op vakantie toch?

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 12:20

ATE schreef:
dus je kan nog mee mntj
oonee jij gaat zondag op vakantie toch?

Kom maarmee hoor,nee ze wilde na de vakantie zei ze al.toch Mntj?

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 12:33

yep daar ik noodgedwongen veel zit. lijkt het me niet handig op mn rug.
en je moet niet met een neiuwe tato in de zon. dussss. nog maar ff wachten.haha
ooit komt er een.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 14:08

mntj schreef:
yep daar ik noodgedwongen veel zit. lijkt het me niet handig op mn rug.
en je moet niet met een neiuwe tato in de zon. dussss. nog maar ff wachten.haha
ooit komt er een.

Dat is zo,maar waar jij hem zet.kun je hem heel makkelijk bedekken met een t-shirtje dan heb je daar geen last van.

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 14:20

berichtje voor winn! ben vanmorgen op land ff langs nap gegaan. stond heerlijk samen met mavantos te grazen. ff rondom geweest, alles zag er goed uit. staat heerlijk! dus geen zorgen!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 14:22

heb half uurtje gereden, zweet langs m'n ......... vond het wel weer genoeg. mav lekkere douche gegeven, en daarna weer lekker terug bij zijn vrienden op het land! samen met inge ff lekker gepicknicked!! nu weer thuis om straks paar uur te werken. beetje jammer!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 14:23

heb de [paardjes lekker op het land gelaten hoor peet. was je alleen nog vergeten te vragen als je mav en first morgen binnen haalt vanwege het weer, wil je willie dan ook binnen zetten?! ze gaat heel braaf mee!

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 14:35

word het weer noodweer?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 14:53

Nicole1995 schreef:

??? Nieuwe pony's???? Nieuwe manege-pony's???? :o?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 14:56

Joepiedepoepie, ik mag vanavond na lange tijd weer mennen met Sytje!!!! Door de verwachte regen is het enorm aan het afkoelen, dus voor de paarden veel lekkerder om te rijden. Heb meteen vanmorgen m'n proevenboekje meegenomen van stal, dus hopelijk kunnen we vanavond nog een proefje oefenen voor de wedstrijd! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 14:58

Oh ja, ook niet geheel onbelangrijk: ik heb DAP Landsmeer aan de lijn gehad en het schijnt dat de mobiele-foto-artsen pas over een maand foto's kunnen komen maken. Daar was de VA het - logisch - niet mee eens en die gaat nu andere stappen nemen om toch op zeer korte termijn foto's van Maisie's been te kunnen laten maken. ;) Dus nogmaals en nog steeds to be continued...!

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 16:19

Shenavallie schreef:
Nicole1995 schreef:

??? Nieuwe pony's???? Nieuwe manege-pony's???? :o?

Yep,zijn nieuwe manegepony`s.