Ga je dan ook mee? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
En tuurlijk vergeten we Oebeltje niet hha!
Kirsten_S schreef:Maar je gaat fotografie doen daarna als opleiding?
Ik heb ook zo gedacht als jou, mijn opleiding verreist ook geen speciale vakken als wiskunde..
Hiervoor is wiskunde wel handig, maar het is niet een verplicht vak, je wordt er in ieder geval niet op uitgeloot
Emmaa_ schreef:Kirsten_S schreef:Maar je gaat fotografie doen daarna als opleiding?
Ik heb ook zo gedacht als jou, mijn opleiding verreist ook geen speciale vakken als wiskunde..
Nee ik ben van plan om voor Psychologie op het W.O als opleiding te gaan doenHiervoor is wiskunde wel handig, maar het is niet een verplicht vak, je wordt er in ieder geval niet op uitgeloot
Kirsten_S schreef:Emmaa_ schreef:
Nee ik ben van plan om voor Psychologie op het W.O als opleiding te gaan doenHiervoor is wiskunde wel handig, maar het is niet een verplicht vak, je wordt er in ieder geval niet op uitgeloot
wat is w.o? ik snap die zin niet zo goed ?
Maar voor psycho krijg je met wiskunde statistieken berekenen enzo...
Snap de reden daar niet echt van, maarjah..
Wel leuke maar zware opleiding Em!
Nee ik doe nu wiskunde C, dat vind ik eigenlijk wel genoeg
Pebbs schreef:Gister met Orunnn was Iris meeee met Tinuussss
En het ging gooeehooeeddd !
Iris vond het erg leuk en leerzaam! Je zag dat Tinus beter ging lopen en het springen werd ie lekker jolighihi
Volgende week gaat ze weer meeee![]()
Vandaag zijn Andrea en ik naar de Haflingerkeuring in DenBosch geweest, ze hadden de baan in 2en gesplitst aan de andere kant was trekpaardenecht zooo geestig om te zien
Maar wij kwam natuurlijk voor de blondies
Zaten paar mooie pony's tussen qua exterieur. Was alleen jammer dat de beweging zo tegen viel.
Was misschien een enkele die echt een goed achter been had..
Dat viel me echt vies tegen. Blijkbaar vinden ze in de haflingers het exterieur belangrijker.. Maar ik zou toch echt mijn merrie niet laten dekken door een paard dat zulke slechte bewegingen heeft
Werden 2 mensen echt heel hard geschopt.. dat was minder..
Maar verder was het wel heel erg leuk

.. 

vet eng ! Marjolein29 schreef:Ik ben een waanzinnige vampierfan maar die serie was nogal saai. Misschien als ze warmgelopen zijn dat het beter wordt maar het viel een beetje tegen. Moet wel zeggen als Anne Rice fan dat het moeilijk is mij tevreden te krijgen op dat gebied.
Groetjes Marjolein.