Kirsten_S schreef:Wie is dat meisje rechts in het blauww ? Ik ken dat gezicht ergens van
Klopt zij woont in almere stad
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kirsten_S schreef:Wie is dat meisje rechts in het blauww ? Ik ken dat gezicht ergens van

Elja schreef:volgens mij heeft die dude tegen het hekje wel leuk haar
beetje lang

Elja schreef:janey is sooooooooo freaking hot hahahaahha
alle jongens vonden je leuk zeker :p

Elja schreef:Flevolander schreef:Hoe kan je nou verliefd worden op iemand die je niet kent ?
exactly.
ik ben ook gek op jonna en ken hem bearly, maar ik ken hem in real-life dus dat is anders.
kirs probeer het liever bijje stroopwafeljongen ofzo, of die dude uit de sacha die je zo leuk vond. zij zjin tenminste haalbaar voor je

Jane_ schreef:
HEBBUH HEBBUH HEBBUHH
Elja schreef:kirsten, meid, de laatste tijd praat jij zo vaak in de trant van seks..
Kirsten_S schreef:Wentworth Miller heeft opnieuw de geruchten ontkent dat hij homo zou zijn. Hij benadrukte het feit dat hij gewoon de juiste vrouw nog niet gevonden heeft maar wel graag een vriendin en een gezin zou willen hebben.
'Ik ben geen homo, maar dat gerucht kan niet verdreven worden. Ik zou graag een vriendin en een gezin hebben. Maar ik heb de juiste nog niet ontmoet. Tot die tijd focus ik me op mijn werk. Ik heb zo lang moeten wachten op deze kans. Ik geniet van iedere seconde op de set, zelfs als dat betekent dat we 14 uur per dag bezig zijn met opnames.'
'Ook Dominic Purcell ontkende de geruchten over Wentworth Miller met een grap.
Went is geen homo. Ik heb het vaak bij hem geprobeerd, maar hij wijst me gewoon af.'
Haaaaa hoor je dat dames! Geeeen homo !
Én hij wil een vrouw met gezien.....![]()
Kies mij !!
Kies mij !!
Kies mij!!
Elja schreef:Verliefd op een acteur die zegmaar niet te krijgen is?

Ofcourse we always won 

Meestal dan haha
Annie_ schreef:Elja schreef:Verliefd op een acteur die zegmaar niet te krijgen is?
Wat is daa rmis Mee
Want Asthon poedersuiker hoop ik elke dag dat ie gaat scheiden en naar
Nederland kom mij ziet.
Ingevroren wordt door een rare wetenschapper.
Tot dat ik 29 ben wordt hij ontdooid. Dan wordt hij verliefd op mij trouwen we,
en leven happly ever after.
Phu EN wie zegt dat dat niet kan en dat ik hem niet kan krijgen.
Helemaal een geplant planned je hoor
! Flevolander schreef:Roseetje ull? jij moet duidelijk nog een hoop leren meisje !
Flevolander schreef:Roseetje ull? jij moet duidelijk nog een hoop leren meisje !

Kirsten_S schreef:wie niet hier...

Elja schreef:Kirsten_S schreef:wie niet hier...
Euhwm,
Annika
Nadine
Samantha
Anna
DEBBY & ELJA OOK NIET
Giovanna
Resy
Laura
Emma