Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
taverno schreef:Ik hoop dat het zonnetje mijn auto wat ontdooit,al denk ik niet want het blijft geloof ik onder nul vandaag.
Cer schreef:Het water was er gisteren gewoon, alleen zit de kleine spuitplaats dicht (niet afgesloten) vanwege het morsen met water. Er zijn mensen (jaaaa echt) die met deze temperaturen met water kledderen.. en dan wordt t een ijsbaan
Cer schreef:je moet gewoon wachten Tav, motor aanzetten, kacheltje warm laten worden, beetje krabben, doekie aan de binnenkant.. anders wordt t niks. Ik heb die aanslag ook en als t zonnetje erop staat, zie je niks meer![]()
Het water was er gisteren gewoon, alleen zit de kleine spuitplaats dicht (niet afgesloten) vanwege het morsen met water. Er zijn mensen (jaaaa echt) die met deze temperaturen met water kledderen.. en dan wordt t een ijsbaan
Cer schreef:Splinter schreef:o vandaar, want ik wilde al even de slang naar buiten rollen, vond het zo droog op het erf![]()
![]()
zucht![]()
hahaha ja je hebt van die mensen....![]()
Ik vraag me altijd af waar je die schermen laat als je ze van je ruit afhaalt? In je achterbak? Dat zit dan toch onder het ijs of niet?
Cer schreef:Splinter schreef:o vandaar, want ik wilde al even de slang naar buiten rollen, vond het zo droog op het erf![]()
![]()
zucht![]()
hahaha ja je hebt van die mensen....![]()
Ik vraag me altijd af waar je die schermen laat als je ze van je ruit afhaalt? In je achterbak? Dat zit dan toch onder het ijs of niet?