http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/228685 mijn manege was op tv! over de qkoorts, aant einde als de pony's uit de wei komen rennen zie je ook vriendin van mij!
Britt_Sisi
Geplaatst: 05-02-10 23:53
Evelijn schreef:
Nou als Britt foto's spammed ... kan ik dat ook.. Toen Jazz nog een klein Jazzje was
dies eigenlijk echt niets veranderd, alleen wat groter geworden
Net bij Tivara geweest, was weer heerlijk. Ze is zo rustig en ontspannen, echt zo leuk. Ik ging clickertraining met haar doen, en ze ging al echt dingen aanraken met haar neus als ik erop tikte, zo leuk! Ze bleef echt heerlijk bij me staan Niet onrustig draaien ofzo
Nee, het is voor 'mondeling presenteren', dus ik moet zelf iets uitzoeken, en het moet 5 minuten duren (4,5 of 5,5 is niet heel erg, maar ik mag niet langer/korter).
Wil het misschien wel over lichaamstaal doen, of '25 manieren om .... te gebruiken' en dan nog iets verzinnen wat je op 25 manieren kan gebruiken, maar da's tenminste een beetje ontspannen. Weet echt niet wat ik moet doen Ga nog wel verder zoeken.
Kies iets uit waarbij je een voorwerp mee kan nemen. Dat helpt vaak om de interesse te wekken. Moet je voor een collegezaal, frontaal presenteren of in een kring?
Oh en Jazz is het veulen van Yes van 2005 en liep vorig jaar voor het eerst mee. Het is ook haar laatste veulen. Ze is dus familie van Joshja volgens mij. Ik heb nog wel meer schattige veulen foto's van paarden die nu mee lopen.
Wij hebben nu mondeling presenteren als vakonderdeel. Daar hadden we woensdag college van. Moest iedereen een 'minipresentatie' geven, geheel onverwacht. Iedereen moest even naar voren komen, je naam zeggen, je manier van presenteren in 1 woord duidelijk maken, en zeggen wat je wilde verbeteren met presenteren aan jezelf. Echt iedereen bij 1 woord 'zenuwachtig'
Britt_Sisi
Geplaatst: 06-02-10 13:12
_Kiki_ schreef:
Jazz? Volgens mij ken ik die helemaal niet
Jazz werd bij ons vorig jaar verdeeld bij ' wie wil er op het paard waar de laatste weken de meeste mensen vanaf gevallen zijn ' hier lijkt die wel wat jonger eigenlijk en van bovenaf genomen want hijs niet klein ofzo!