Tsjimme is wel een leuk paardje . Vooral als je lekker vooraan kan rijden op strand, maar dat gebeurd niet snel . Ik vond Ginger ook altijd wel lekker! En Oxana . Maar dr zijn veel leuke paardjes .
Jeany_Orion
Geplaatst: 25-02-09 13:16
Bij ons op de manege reed ik altijd op Manno, Macho ( ) en van de pony's vond ik Yorick leuk. Maarja, heb nu mijn eigen knollie, ben ik heeel blij mee!
Bowie is ook zo grappig . Vaak als mensen van buitenaf komen met kinderen worden de kinderen op Alex gezet. En die is best wel groot... Dus de ouders dan vaak: "Kunnen ze niet op die kleine". Hahahaha als je daar op gaat lig je dr gegarandeerd naast . Op Bowie moet je goed kunnen zitten en niet bang zijn .
Bowie houd van bokken geven, en gekke sprongen . En op een dagtocht heb ik m op de terug weg een keer gehad (met als reden dat ik goed kon zitten ) en ik begon achteraan en op het strand racede ik ineens langs de rest tot ie na een tijdje door had dat de rest weg was. Toen kon ik m eindelijk stil zetten en tja toen keerde ik om en dacht ie heeey daar zijn me vriendjes, weg waren we weer in galop. De rest van het stuk heb ik naast Aad (eigenaar manege) gereden... Vooraan en telkens Bowie blokkeren en proberen bij me te houden... En hij zat maar grappen te maken van: "Ik kan die van mij op me pikken rijden" en "Kijk zelfs met één hand lukt het".