Maarehm, leuke foto's die van norf en rocky Misschien dat je nog een keer naar buiten kan, want dan heb je mooiere belichting en achtergrond!!
Quote van Olga: "Elise, je kan je pony niet goed verzamelen en verruimen!" Oh ja?! Ik doe er gewoon niets mee met het springen zelf
Daar is het shema weer Maandag 21 Juli: Dominique & Adante - Tijd: 14:00 ---> Vol!!Dinsdag 22 Juli: -Woensdag 23 Juli: -Donderdag 24 Juli: Nathalia & Rocky - Tijd: 12:00 ---> Vol!!Vrijdag 25 Juli: Danielle & Remon - Tijd: 14:00Zaterdag 26 Juli: Lizzy & Bruin Junior - Tijd: ? / Baukje & Paco - Tijd: ? ---> Vol!!Zondag 27 Juli: Ilse & Norf - Tijd: 11:00
Ik hoop alleen niet dat het weer zo wordt als dat ze aangeven.90% kans op neerslag Ben benieuwd Want ik kan niet met mijn camera in de regen en in de binnenbak worden ze niet zo mooi
Het wordt net als vandaag net even het weerbericht gekeken.Kun je anders niet woensdag?Dan wordt het beter weer namelijk
Als het morgen kan..Dan doen we de stand foto's op de oprit van de manege en naast de manege (stapmolen plek) Stand foto's van jou en adante ook daar.En rijfoto's om de buitenbak