ja heeft wel paar keer gehoest hoor..maar verders ging het wel goed

en aangezien je toch niet zo hoog durft kan jij regina toch inspringen neem ik der over als het hoger wordt
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

daar heb ik echt geen roken bij nodig ik denk dat als ik ga roken ik helemaal geen lucht meer krijg en het stinkt zoooooo erg
mjaa
ik heb soms echt het gevoel dat ik geen goed baasje bent doordat hij zich verveeld en dan gaat weven maar soms heb ik gewoon niet zoveel tijd ivm school ik voel me daar soms echt k*t over

Ireentjuh schreef:waarom doe je het weefrek er niet in Tes?
Ik heb een tijd geleden gezien dat hij een beetje heen en weer stond te schommelen, maar het was niet echt overtuigend weven.. daarna heb ik het nooit meer gezien.
Weet je wat vaak goed helpt tegen verveling.. als ze de wilgen geknot hebben een paar takken meenemen (het liefst van die dikke takken). Die kun je dan in de stal ophangen of neerleggen. Paarden vinden het lekker om daar de barst vanaf te knagen en zijn er zo een paar uur zoet mee! Ik gaf ze vroeger ook altijd aan Evita om haar bezig te houden. Je bent heus geen slecht baasje joh! Probeer hem gewoon zo vaak mogelijk in de paddock te laten
maare waar vind ik die wilge takken

iig bedankt voor de tip

!

Xeen schreef:
En wat zit iedereen mn foto rol in te pikken
Ik wil fotos maken
Vesra was moe 
, doe ik van de week wel even ofzo

!