stal Verboon in Schipluiden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 09:19

Beste ( Flurk), zou je mijn foto niet zomaar ergens neer willen zetten? En hoe of wat ik zonder of met cap doe ik geheel mijn eigen ding en niet aan jou om over te oordelen.
Laatst bijgewerkt door itsmi op 07-07-11 23:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam verwijderd

Flurk

Re: stal Verboon in Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-11 14:10

Zo daar zijn we weer.
Weet niet of jullie mensport lezen maar er stond reclame in overkapping buitenbak of longeercirkel soort tentdak dus wie weet kunnen we binnenkort overdekt longeren (er is geen vergunning voor nodig)

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 11:28

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-11 15:38

leuk vanmorgen gereden en zoonlief camera in handen gegeven
dat geeft leuke beelden, mooie wolken ook

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-11 16:07

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 09:43

Woow, Ww word een echte vlinder! :D. Ik ga zo maar is me klaar maken en de laatste dingetjes inpakken, tot de 16de =),

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-11 12:51

Priszz schreef:
Woow, Ww word een echte vlinder! :D. Ik ga zo maar is me klaar maken en de laatste dingetjes inpakken, tot de 16de =),

haha
en veel plezier op ponykamp

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-11 14:50

zo pony had gisteren iets raars, we waren op wedstrijd en hadden dressuur gereden (niks aan de hand) en met losrijden voor de vaardigheid (paar uur later) had hij ineens blauwe tong dus beetje bezig geweest (kinketting vast/ los enz) want hij werd wel steeds weer keurig rose maar binnen mum van tijd blauw en hij had puntje tussen zijn tanden maar was wel goed te sturen dus toch maar proef gereden en verder geen probleem deden we na proef hoofdstel uit bleek hij hele dikke bult te hebben op tong maar eten / drinken ging prima en rijden ook. Paar uur later (bij thuiskomst) was rare dikke plek weer weg Heb dit nog niet eerder meegemaakt was echt heel raar en leidseldruk was prima (voor degene die misschien denken dat het van trekken zou komen want dat was niet aan de orde :D )

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-11 19:11

Paarden waren voor de bui binnen maar op mijn fiets had ik toch regenpak nodig oja de boxen bij binnenbak worden volgende week donderdag en vrijdag gespoten

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 11:59

Pris veel plezier!!

Flurk ww ziet er goed uit!! Weet je al waar zijn blauwe tong ineens vandaan kwam??

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-11 12:06

Gisteravond tijdens de les weer blauwe tong instructeur had het ook nooit eerder meegemaakt en hij liep super dus heerlijke les gehad wel had hij deze keer zijn mond dicht dus er is verbetering ga nu bit opnieuw bekleden mogelijk dat dit toch de oorzaak is

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 12:14

Flurk schreef:
Gisteravond tijdens de les weer blauwe tong instructeur had het ook nooit eerder meegemaakt en hij liep super dus heerlijke les gehad wel had hij deze keer zijn mond dicht dus er is verbetering ga nu bit opnieuw bekleden mogelijk dat dit toch de oorzaak is

Oo wat vreemd.. En evt een appelbitje oid? Is ook wat ander materiaal. Wat zij je instructeur ervan? :)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-11 12:42

roxxxiejjj schreef:
Flurk schreef:

Oo wat vreemd.. En evt een appelbitje oid? Is ook wat ander materiaal. Wat zij je instructeur ervan? :)

de instructeur had het ook nooit eerder meegemaakt en we hebben regelmatig in zijn mond gekeken maar het werd niet erger.
is echt heel raar maar zoals ik al zei ik ga mijn bit opnieuw bekleden (had hem deze x iets dunner bekleed omdat materiaal op was) dus misschien bij normale dikte is het probleem weer opgelost. En appelbitje heb je niet in Liverpool model weet je het is gewoon gek want ik rij al meer dan 2 jaar met dit tuig en bit en heb hem ook wel vaker bekleed (laagje gaat niet heel lang mee nl)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-11 13:30

zo balen ik had wedstrijd dit weekend en wat denk je?

dit staat op startlijsten;
De terreinen zijn in overleg met het recreatieschap afgekeurd i.v.m. de enorme regelval en de nog te verwachten weersomstandigheden en daarmee het niet kunnen waarborgen van uw veiligheid en het behoud van de grasbodem.

Wij gaan vanavond kijken of wij de wedstrijd naar september kunnen verplaatsen, wij houden u op de hoogte.

(nu maar hopen dat het in mijn agenda past in september)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:23

Tja was wel te verwachten he, het is niet alleen op die weide of dat stuk grond waar word gereden, droog. Ze willen de grond ook heel houden.. Dus tja je had je erop voor kunnen bereiden. Als het in je agenda past, dan is dat leuk meegenomen, past het niet, jammer dan.

Ik heb toch zo iets leuks gezien :D Rox ik PB je ff :)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-11 07:23

Anoniem schreef:
Tja was wel te verwachten he, het is niet alleen op die weide of dat stuk grond waar word gereden, droog. Ze willen de grond ook heel houden.. Dus tja je had je erop voor kunnen bereiden. Als het in je agenda past, dan is dat leuk meegenomen, past het niet, jammer dan.

Ik heb toch zo iets leuks gezien :D Rox ik PB je ff :)

Hoi welkom terug in topic en succes met je nieuwe optie hopenlijk past het deze keer wel bij je en kun je er langer van genieten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 09:29

Ormie paste ook bij me, was geen kwestie van niet bij elkaar passen want Ormie en ik ging hartstikke goed. Dit ongelukje had ik met ieder paard kunnen hebben. Sterker nog, had eerder verwacht dat zoiets met mij en Vincent zou gebeuren. Niet omdat Vincent gemeen of wild o.i.d. is, maar omdat ik met Vincent nou eenmaal hele gekke dingen heb gedaan (zonder zadel zonder hoofdstel door de bak gereden etc.) dus het was geen kwestie van niet bij elkaar passen. Een ongelukje kan altijd gebeuren, daar zijn het dieren voor en als ik d'r nog een keer zou kunnen kopen zou ik het zo weer doen want ben niet voor niets verliefd op d'r geworden toen.

maar goed ik heb meerdere opties, dus ik hou alles nog even lekker open, opties varierend van heel erg klein tot heel erg groot :)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-11 09:30

nou lachen zeg, breng ik net trailer naar schadebedrijf voor taxateur schrikken ze zich een hoedje.
Ze dachten dat hij wel op parkeerplaats bij voordeur zou passen
Dus paniek aldaar, moeilijk, moeilijk ,moeilijk.
Uiteindelijk moest ik omrijden en kon ik hem mooi op een hoekje zetten achter het pand.
Nu maar wachten op telefoontje dan kan ik hem weer ophalen (of laten staan en kunnen ze het direct mooi maken)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-11 12:57

Vandaag weer bitloos gereden pony deed het wéér super zelfs ook nog paar hindernissen gesprongen ze stonden er vanwege springles

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 19:38

Heeiii, Prisje is er ook weer =).
Ben half heel huids, kan opzich wel beter maarja. mag een paar dagen niet rijden :(, Grrr!

Mooizoo dat het goed ging en inderdaad best wel raar van z'n blauwe tong :o

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-11 20:23

Priszz schreef:
Ben half heel huids, kan opzich wel beter maarja. mag een paar dagen niet rijden :(, Grrr!

hoezo niet rijden?????? (ben je beurs???)

Ja blauwe tong is heel vreemd verhaal maar zal nu niet meer voorkomen want we rijden poosje bitloos en daarna gaan we het wel weer proberen.
Tandarts heeft niets kunnen vinden (had niets met vijlen te maken)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-11 16:29

Zo de boxen zijn weer schoon en zijn dik gevuld met zaagsel en of stro.
Paarden kunnen zich weer helemaal uitleven.

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 17:24

Flurk schreef:
Priszz schreef:

hoezo niet rijden?????? (ben je beurs???)

Ja blauwe tong is heel vreemd verhaal maar zal nu niet meer voorkomen want we rijden poosje bitloos en daarna gaan we het wel weer proberen.
Tandarts heeft niets kunnen vinden (had niets met vijlen te maken)

Hopelijk is het weer over als je het bit na een tijdje weer gaat gebruiken :j

Ik heb een paar dagen met krukken gelopen.. && Nog steeds :(

Bij onze groep was zeg maar het ergste gebeurd in 30 jaar =), en we hebben veel records mogen breken..
Meeste vallers in een week, 14.
Meest ernstige ongeluk, groep 1. 4 Ruiters tegelijk eraf, waaronder ik ook.. :( 2 ambulances.

En nog een aantal ;).

Maar het is dus zo gebeurd, dat ongeluk.
We gingen na een poos stappen en draven aan het begin dus het crospadje op [Heet nu Het pad van terror/Het Terror Pad.]
Alles ging redelijk goed, alle paarden onderhand in galop. Valt het meisje [19] Van der paard af, onbeleerd paard [wat ze al drie jaar proberen te beleren] wat ineens een sprong maakte [grote galop sprong.] Ineens stilstaat en gemeen gaat bokken. Meisje viel [ik gebruik geen namen.] het paard naast haar schoot naar mij toe, het meisje daarop duwde mij er perongeliijk vanaf waardoor ik dus tussen Vosje [paard waar ik op zat] en het andere paard in val. Die twee sprongen over me heen, [gelukkig!] Ik meteen me hoofd beschermen, kwam er nog eentje, die sprong ook half over me heen maar stond hellaas op me enkel.. Toen de hele groep weg was keek ik op, er waren er nog twee naar mij gevallen. Ik wilde stond meteen op om naar het eerste meisje te kijken wat haar sleutelbeen heeft gebroken.. De andere twee hadden niks, en ik dan met mijn dikke enkel.. Maar ik stapte daarna als enige op het paard, want de rest moest mee en ik wilde niet en stapte uiteindelijk weer snel met moeite op Vosje. [Lieve merrie!] Heb nog vier dagen doorgereden met me enkel :9 Maar toen ik zaterdag thuis kwam was het weer dik en kon ik bijna niet lopen, zondag naar het ziekenhuis gegaan en het was toch maar zwaar gekneusd. Ik drukding gekregen en moest ik een paar dagen met krukken lopen om het niet te overbalasten..

En ik wilde zo graag zondag rijden maar het moch niet! & maandag,dinsdag wilde ik ook maar het moch niet :(. Nu ga ik toch maar lekker vandaag =) want ik ben het toekijken beu! Laat staan als me enkel gebroken was geweest ;( Dan had ik het echt niet vol gehouden |(

Maar voor de rest gaat alles goed =D Hoe gaat het met Ww zijn tong op het moment ?

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-11 11:03

Zo wat een verhaal Pris
WW heeft een nieuw bit (heb er nog niet mee gereden alleen even gepast en toen werd hij niet blauw)
Daarna heeft hij alleen maar ATV dagen gehad door omstandigheden,
Daar komt vandaag ook bij en morgen pak ik hem weer op. Krijgt hij nieuwe ijzers en gaat weer rustig aan het werk.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-11 09:26

voor mensen geïnteresseerd in mensport heb ik leuke uitnodiging per mail datum 23 okt. in Tilburg. stuur me je mail adres en ik stuur uitnodiging door.