Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dat draad kan je ook bij die zeil/bootwinkel kopen die aan de gracht zit toch?? Anders moet ik helemaal naar Epplejeck fietsen
Ik had de was niet opgehangen voor ze weer thuis was, ik denk dat kan nog wel... Nou t huis was te klein hoor
Mevrouw zei dat ik nooooit wat deed, en dat zij alleen goed was als ik ergens heen gebracht meost worden, of als ik geld moest hebben
So not true, maar goed ik ga er nu maar niet tegenin, ze is niet voor rede vatbaar
Ik weet dat ze het niet meent...
Fijn dat ze weer bijgedraaid is. Had ze dus toch door dat het een beetje extreem was, die reactie 
Eerder trok ik me dat heel erg aan, maar weet nu dat ze later op haar manier wel weer excuus komt brengen 
Dacht; paris heeft donkere manen, en Fjordy iets lichter, dus moet zwart of bruin hebben.. En HP had alleen bruin en wit
Morgen mooi op tijd er mee beginnen, en kijken wat het wordt!
nou bruin zal ook wel goed zijn toch? :] ben benieuwd.
Heb nog nooit met naald en draad gevlochten dus ben wel benieuwd
maar je weet wel hoe het moet dan? Lijkt me lastig om zo voor het eerst te doen. 

Ja 222 punten man... maar Vin deed het ook gewoon zo goed, zo lekker ontspannen. Alleen jammer van die bok in de galop
tweede plek toch?