Hihi, ik wilde ook reageren over die landen maar ik dacht; ik heb hier al zo lang niks meer gepost Maar toch even reageren aangezien Doriet het ook doet Ik ben een paar vakanties in Polen geweest. En dan niet de drukke steden maar vooral de kleine dorpjes. Ik vind het daar best bijzonder, heel anders dan andere landen. Vooral de mensen. Je hebt echt het gevoel alsof je in een hele andere wereld bent, zoveel rust daar! Verder zijn we ook wel in wat grotere dorpen geweest, leuke restaurantjes met heerlijk eten, en ook vaak heel goedkoop! Dus, ik vind het een aanrader. (Ook al ben ik er nu wel genoeg geweest )
Het is hier zes uur later dan in Nederland. Nu is het vijf uur precies. Zo ga ik even praten om uitleg te krijgen over mijn project en de manier van lesgeven. Vanmiddag lekker wezen shoppen en eten met wat andere vrijwilligers en Siem reap is zo mooi!
maj0
Geplaatst: 20-03-10 14:35
Annemarie schreef:
Jaaa, lenteeee, zomeeeer! (Valt het op dat ik regen, sneeuw en kou zat ben? )
ik heb een mededeling van paardrijachtige aard. Morgen ga ik hier paardrijden
Verder vandaag mijn laatste dag op het project geweest. Toch wel gek dat dat nu al is afgelopen, maar goed, ook mijn eigen keuze om iets eerder te stoppen. (had er nog twee dagen heen kunnen gaan)
Nobel is geen haf Nobel is als veulen (dacht ik?) bij Janette en Dennis gekomen en was nu eindelijk oud genoeg om in te rijden. Ik lees het ook op de hyves ja, heb zelf geen idee. Ik heb sinds... de laatste keer dat ik met Fenn op buitenrit ging... ergens in de herfst?.. voor het laatst gereden.
Lijkt me gaaf om daar paard te rijden Fenn! Echt tof wat je allemaal meemaakt!
fioon weg Nu was die al een beetje op aan het gaan, maar ik hoop dat ze met wel verdiend pensioen is en niet dood. Wat jammer zeg, ik kan me haar nog steeds herinneren als de snellere en drukkere fjord (tenzij ze met corry werd vergeleken )
Fijn dat nobel mee kan lopen en goed dat er een nieuwe fjord is!
Corry had ik zelf net 'ontdekt' voordat ze dood ging. Eerst vond ik haar nooit echt wat voor mij, maar na het een paar keer geprobeerd te hebben was ze echt tof! Fiona moet je volgens mij echt wat mee hebben, ik kon niet zo goed met d'r door 1 deur (buiten wil nog wel). Maar zo had ik ook een klasgenootje die echt super fan was van Fioon (& Toon).
was heerlijk, keirelaxt, fijn paardje en erg mooi. Echt wel offroad, al is dat niet heel heftig in Cambodja (waar wegen sowieso af en toe niet lijken te bestaan) en nog een tempel bezocht. Ook een sprintje getrokken en volgens de gids was ik een goede en sterke ruiter, dus ben het nog niet verleerd
te paard is gewoon heel tof en nu is mijn tas ingepakt. Morgenochtend vertrek ik naar kratie en kan het reizen beginnen
Mauza
Geplaatst: 10-04-10 16:54
Hee Ik zal jullie maar even uit de leuke droom helpen van Fiona met pensioen. Afgelopen zaterdag had ze nog een huifkartocht. Daar heeft ze zich verstapt toen ze bij de eindbestemming aankwamen en liep direct erg kreupel. Gerrit (?) heeft toen Janette gebeld en zij heeft Fiona opgehaald. Uiteindelijk is gebleken dat Fiona haar had gekneusd of gebroken (weet ik niet meer). Uiteindelijk hebben ze besloten haar in te laten slapen... Dus..
En de nieuwe haf:) Die heet Nienke! Helaas heb ik zelf nog geen foto Doei
Ah jeetje, wat sneu inderdaad.. Het was echt een lieve fjord vond ik!
Volgens mij waren we vorig jaar trektocht ergens in een dorpje en toen liep zij daar met de huifkar.. En ik zat op Toontje en die ging helemaal hinnikken(hoe schrijf je dat? ) en wilde naar haar toe Dat was zo schattig!