Gisteren zat het niet mee.. toen we naar de pony's gingen, was Beth uit haar gewone doen. We dachten aan kolieken, dierenarts gebeld. Ze had dus duidelijk krampen, niet volledige kolieken. Bethje heeft een inspuiting gehad tegen kolieken.. Gisterenavond zeker 4 nog gaan kijken want ze waren opgesloten in hun stal om te controleren voor de mest van Beth. Een halfuur gestapt met haar.. Vandaag was ze alweer wat beter, m'n knuffel. Ik ga haar een weekje laten rusten.
zeg maar Debbie hoor Het zullen 'gewoon' maar krampen geweest zijn, m'n dame is alweer wat in orde. Nu heeft er lijk geen last van. Natuurlijk gingen het kolieken zijn als het erger zou worden. Ze zal wat gevoelig geweest zijn omdat ze ander eten heeft gekregen voor 3dagen.. Ik laat haar deze week wat rusten, dus geen dressuurles woensdag. Ik hou me wel bezig met m'n bijna 2,5jarige Beverly.
Ik zal ook eens een paar foto's plaatsen van Beth en Beverly.. Ze zijn allebei New Forest Pony's. Beth is ingevoerd van GB, het New Forest gebied (voor de kenners: het Silverlea Stud, vader: Silverlea Spotlight, moeder: Sammy-Jo). Beverly Sunshine, moeder is Beth en vader is Houdini.
Bevy die afgestormd komt naar haar stal om te eten..
Verder heb ik niet veel foto's staan omdat m'n andere pc vermaakt wordt..
haha wij zaten es op de trein smorgens dus op weg naar school en de trein had ineens 1uur / 1.5uur vertraging en wij zaten daar op de trein Lalalaa ... en vriendin had cola en chips bij dus webn da tan maar op gefret en gedronken was wel grappig ja
ohja nog een paar maanden en dan is m'n middelbaar afgelopen Alison, de wortels zijn afgezet.. Bethje is terug de oude Foto's komen er wel nog eens aan, zodra m'n pc terug is..
Hooi! Debbie we hebben de wortels gevonden Euh ja wanneer zouk es da geld kunnen geven? kweet nog nie precies wanneer ek morgen bij desprit ga zijn want kheb veel te doen voor school.. mja kga je nog wel eens zien zeker? en da was 2 euro éh