Manege Veldt

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

LIQUITA

Re: Manege Veldt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 21:08

winnitou schreef:
Hallo, Je weet toch dat ik met een ziek kind thuis zit, om 6 uur mijn huis al aan de kant en de rest van de dag jullie oude berichten lezen. (als kind dvd kijkt of slaapt, misschien nog een geluk dat hij nog niet de leeftijd voor Black Beauty heeft anders was ik er nooit bijgekomen).
Heb vanmiddag nog taart gebakken. Keek uit het keuken raam en dacht in het weiland hier kunnen ook aardig wat paarden staan.

Klinkt goed Vingers aflikken !!!!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 21:09

Shenavallie schreef:
winnitou schreef:
Hoorde dat er hard gewerkt wordt aan de longeer cirkel. Zou het er dan toch van komen. Hoop er snel gebruik van te kunnen maken. Nu sta ik nog iedere keer een stuk af te zetten in de buiten bak. En zonder afgezet stuk ga ik nog niet aan het werk, dus met dat hele natte weer sta ik niet te juichen om te gaan longeren want ik wil het jullie nog niet aandoen in de binnenbak en als ik de berichten van Liquita lees; op een flinke verkoudheid met keel ontsteking zit ik ook niet te wachten.

Ja, er gaan geruchten dat het stalgeld verhoogd wordt, dus ze zullen nu toch hard alle achterstallige zaken moeten opknappen Knipoog

PRECIES!!!!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 22:21

Zieke LIQUITA, ben je al weer aan de beterende hand of is het nog hetzelfde. Ik wens je een goede nacht, duik er ook in, net nog met kind in de weer geweest (39,6 graden). en dat al sinds vorige week maandagavond. Hij is alleen vrijdag koorts vrij geweest en 's avonds begon het weer. Heb deze week niet zo veel tijd op de manege rondgebracht als dat de bedoeling was. Maar dat haal ik wel weer in als hij beter is en naar school. (in de longeercirkel evt met BBQ).

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 22:39

Hallo ziekenboeg !
Tja als je ziek bent lig je veel in bed en ben je 's avonds dus nog wakker. En daardoor is het hier nog gezellig. Maar ik ga nu toch maar weer proberen om te slapen. Slapen Slapen Dromen

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 22:41

@ Winnitou: Ik moet zeggen met pijnstillers en veel waterijsjes gaat het wat beter. Ik heb vandaag niet meer geslapen en heb geen verhoging meer gehad.
Jij ook veel beterschap voor je zoontje Ach gut .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 22:43

xan schreef:
Hallo ziekenboeg !
Tja als je ziek bent lig je veel in bed en ben je 's avonds dus nog wakker. En daardoor is het hier nog gezellig. Maar ik ga nu toch maar weer proberen om te slapen. Slapen Slapen Dromen

Truste Dromen Dromen Dromen

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 22:47

Verslavend he, dat bokt.... Haha!
Het is hier ook ZOOOOO GEZELLIG Tong uitsteken Rock-on, dudes! .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 22:59

En toen was het stil...hier...op MSN...en aan de telefoon Haha! . Ik kan nu wel weer in mijn eentje door banketstaaf-en Knipoog tot die 350e pagina, maar dat wordt veels té gezellig. Tenslotte ben ik ook nog ziek, dus kan ik nu weer lekker op de bank onder m'n dekbedje kruipen. Misschien komt er nog een leuke film ofzo....of leuk Schijnheilig naar de uitslag van het songfestival kijken Nagelbijten / Gniffelen Knipoog.

TOT MORGEN!!!!!!

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 23:41

LIQUITA schreef:
meelen schreef:
Ja, hahaha, maar wat vies is is wel GOED.

Ik ga vanavond nog 1 x een poging wagen.... Alhoewel, ik zit nu nog met een vieze smaak in mijn mond .

Je hebt het toch niet doorgeslikt per ongeluk? Gestoord

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 07:44

goede morgen allemaal lekker geslapen ???? liqiuita al weer beetje beter???????????? wie winitou is geen idee tot strakssssssssss

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 10:37

Heerlijk geslapen Ja maar mamma wou ontbijt op bed dus tjah dan moet je vroeg ontbijt maken Tong uitsteken !

Gisteren naar Animal Event geweest! Was super Ja !
Naar 4 clinics van Emiel Voest geweest (die vent dacht dat we hem stalkte ofzo Haha! ) Clinic van Tineke Bartels geweest, Bus safari gedaan, en nog een clinic van Border Collies gezien.
En ook nog een prijsvraag gewonnen Lachen Dus nu heeft mijn hond hondenvoer, koekjes, halsband en speeltjes van de Bonzo Clown

En nu naar mijn 2 oma's "_

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 12:14

meelen schreef:
Je hebt het toch niet doorgeslikt per ongeluk? Gestoord

NEEEE....dat zou m'n dood betekenen Clown .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 12:16

ATE schreef:
goede morgen allemaal lekker geslapen ???? liqiuita al weer beetje beter???????????? wie winitou is geen idee tot strakssssssssss

Ik heb goed geslapen, nog wel wat liggen zweten maar veel minder. Keel lijkt ook wel wat beter te gaan. Nog maar wel even rustig aan doen.

Oja, ik heb er natuurlijk een enorme koorts-lip bij gekregen Boos! .

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 12:31

ATE schreef:

Je moet je foto heeeeeeeeeel goed bekijken ! Ik herkende het niet echt (oei) maar je kent dit knol wel. Bloos Hij kan enorm stampen. Afgod En heel lang plassen !

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 12:33

LIQUITA schreef:
En toen was het stil...hier...op MSN...en aan de telefoon Haha! . Ik kan nu wel weer in mijn eentje door banketstaaf-en Knipoog tot die 350e pagina, maar dat wordt veels té gezellig. Tenslotte ben ik ook nog ziek, dus kan ik nu weer lekker op de bank onder m'n dekbedje kruipen. Misschien komt er nog een leuke film ofzo....of leuk Schijnheilig naar de uitslag van het songfestival kijken Nagelbijten / Gniffelen Knipoog.

TOT MORGEN!!!!!!

De volgende keer als we hulp nodig hebben kom je maar gezellig langs hoor. Pling
Alhoewel dit ook erg goed ging. Je kan altijd nog iets in de IT worden, bij een helpdesk ofzo. Pling

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 13:50

xan schreef:
ATE schreef:

Je moet je foto heeeeeeeeeel goed bekijken ! Ik herkende het niet echt (oei) maar je kent dit knol wel. Bloos Hij kan enorm stampen. Afgod En heel lang plassen !

anke???????? met nap?

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 17:38

ATE schreef:
xan schreef:

anke???????? met nap?

OK dan!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 17:40

@winnitou: Ik heb het flesje gevonden, en meteen een scheut door de yoghurt gedaan...smaakt prima!!! Nogmaals heel erg bedankt Afgod OK dan!. Ik voel me gelijk een stuk beter Haha! !!!!

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 18:20

liquita hoe was het vanmiddag ? waar jullie naar gingen kijken ??????????????????????????

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 19:16

ATE schreef:
liquita hoe was het vanmiddag ? waar jullie naar gingen kijken ??????????????????????????

Je maakt mij ook wel nieuwsgierig hoor, want je had het (eer)gisteren over "jullie grote droom"! Pling

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 19:37

hahha....je bent vast niet de enige. Maar laat ik het zo zeggen......We zijn aan het kijken/informeren of het mogelijk is om een boerderij te kopen samen met Eus, Ilse en Iris & Rick, Sandra, en Roan.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 19:39

ATE schreef:

LEUK...........HEEL LEUK Ja .

Iris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 19:44

haha petra!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 19:46

LIQUITA schreef:
hahha....je bent vast niet de enige. Maar laat ik het zo zeggen......We zijn aan het kijken/informeren of het mogelijk is om een boerderij te kopen samen met Eus, Ilse en Iris & Rick, Sandra, en Roan.

Wat leuk Liquita, toch wel hier in de buurt!?!.
Hebbben jullie wat leuks gevonden?
Een idee, zoek een leuke boerderij in Westzaan,..... dan zet ik een paard bij jullie? Mijn buurman is over de 80 en stop er eerdaags een keertje mee? Misschien wat voor jullie?????

Ben je al weer wat opgeknapt??

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 19:47

hihi Iris!!!