manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ladylada

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 21:34

Ahhhhh Siep de klopkater :+

Hopelijk knapt ie snel op!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 11:43

hoi meiden, weer veel te lang geleden dat ik bijgelezen en gepost heb!

@ Nel: sterkte hoor. Ik kan me voorstellen dat het je op een gegeven moment allemaal wat teveel wordt. Het is ook niet niks! Hoe gaat het zelfstandig prikken nu?
Hoe is de verjaardag van Daniël geweest? Gefeliciteerd hoor! Wat gaat dat dan hard he... 2 jaar alweer!
@ Anne: pfoe, dat is geen kleine val geweest! Hoe voel je je nu? Ben je al weer naar stage geweest? Ik loop geen stage meer, maar heb weer een binnenschools blok gelukkig. Was die stage wel even beu zeg maar.
@ Cis: balen van je kamer! Heb je nu al wat andere opties?
@ Bar: gefeliciteerd!!
@ Thirz: och, arm katertje, is ie in zijn mannelijkheid aangetast! Maargoed, hij zal er nu vast geen last meer van hebben. Hopelijk is hij gewoon met 1 bal geboren!
@ Bianz: Hoe gaat het rijden nu op Orson? Ben weer erg benieuwd. Ik kom binnenkort weer in het weekend kijken maar het is allemaal erg moeilijk te plannen. Als ik ga wil ik er namelijk ook een poosje rond blijven hangen ;) En ik heb een boel verjaardagen.
@ Marieke: Je hebt een PB!

Nou, met mij gaat het goed hoor. De stage is gelukkig voorbij, al heb ik maar 2 van de 4 weken stage gelopen in Rotterdam. Ik ben gewoon nog steeds ziek sinds het feestje. Er lopen nu onderzoeken naar de oorzaak van de klachten en ik hoop dat ik snel uitslag daarvan krijg. Dit is ook geen doen zo! (ach het heeft zo zn voordelen, ik ben wel 7 kilo afgevallen! ;) ).
Met Febe gaat het goed! Op de site staat weer een update en nieuwe foto's.
Ik moet straks weer naar rotterdam. Ik heb een college van 15:30 tot 17:30; wie verzint dat nou?! Febe is al vanaf 8 uur bij de opvang en ik ben pas om 21:15 thuis. En dan ligt ze al op bed en heb ik dr dus een hele dag niet gezien :( . Ik ga zo alvast maar naar school, kan ik tenminste iets nuttigs doen haha.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 21:52

Jeetje 7 kilo afgevallen Kims! Pfoe dat ik wel heftig zeg!
Hoop dat je je snel beter voelt!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 22:06

Leuk die update met foto's Kim :j Ze groeit idd echt goed, leuk om zo die verschillen te zien. Wel vervelend dat je nog steeds ziek bent, hopen dat t snel over is!

Nou, Siep loopt weer rond te springen als vanouders hoor, hij mist zn ene bal niet :+
Ik spreek jullie weer na t weekend, ga morgen weg; heb een reunie-weekend op t Reelaer. Hopen dat we een beetje droog weer hebben, zou fijn zijn gezien onze activiteiten! :wave:

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 08:39

Ennn, eindelijk weten we wie de mol is!!! :D

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 09:23

Hoi,

Thirz, fijn weekend!

Kims, sterkte! Vervelend dat je zo ziek bent!
Nog steeds druk, druk, druk?
Misschien wel een opluchting dat je stage klaar is?
Leuke foto's van Febe!

Bedankt nog voor de felicitaties!
We hebben een leuke verjaardag gehad met Daniël.
Hij genoot van alle aandacht en cadeautjes!!!
Hij heeft veel leerboekjes gehad, wat auto's, tekenbord, lawaaidingen ;) en geld.
Van dat geld gaan we vanavond nog even de stad in, dan mag Daniël zelf iets uitzoeken.
Denk dat het een traktor wordt ofzo, hij is daar helemaal gek van!

Gister voor de 2de keer geprikt.... bah, vindt het niet leuk.
Hoop dat het ooit gaat wennen....

Bar, alles goed?
Weet jij of er iemand bij ons op stal een 1 of 1,5 paards trailer heeft en of ze die uitlenen?
Ik moet nog een trailer regelen voor mn wedstrijd van 25 april bij de kroo.
Wilco mag niet met die van mn schoonouders rijden want die is te zwaar (2paards)

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-09 10:00

Gefeliciteerd Bar :D Lekker weer je weekenden vrij ;)
Hoe is t met Mojito?

ooow, kijk dat verklaart waarom ik je nie op t perron zie Kim :Y) Is t ons weer niet gelukt :+ haha We mogen gewoon niet samen reizen! Heb je het nu wel wat rustiger met school ipv stage? (op dat leuke laat geplande collega na dan :\ wat een rot tijd!) Meer dagen vrij misschien ook? Foto's op je site zijn weer leuk :D
En behoorlijk balen dat je nog steeds ziek bent. Zomaar 7 kilo daardoor kwijt raken lijkt me ook niet zo goed? (al heeft t idd ook wel een voordeeltje :P ) Hopen dat snel duidelijk wordt waar je nu nog zo ziek van bent!

En heeft Daniel een tractor gekozen Nel? Of nog een leuk lawaai ding? (nog niet gek geworden van al dat geluid? :P)

Gelukkig dat Siep niet flink ziek is geworden van de narcose of de operatie :) En hopen dat hij nooit last gaat krijgen van die ene bal..
Hoe was t weer in Raalte? Bij ons wat spetters, maar geen enorme regenbuien. En vandaag weer een heerlijk zonnetje :D (nu nog wel iig) Leuke reunie gehad?

Ik ben woensdag gewoon weer begonnen op stage. Wel een uurtje later (leek me wel verstandig). Helaas net te lang bezig geweest nog, dus trein van 5 uur voorbij laten gaan (rennen leek me nou ook weer nie slim met dat hoofd :P) en de trein daarna ging maar tot Bergen op Zoom.. Daar dus nog een half uur moeten staan wachten en pas half 8 thuis. Toen was ik best wel op :+ Donderdag beetje duizelig, met een licht hoofd en wiebelbenen begonnen, maar uiteindelijk ging dat ook wel over. Gewoon niet te veel blijven staan, maar er bij gaan zitten. Nu nergens meer last van gelukkig :)

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 17:08

Ik zou t niet weten Nel van wie je een trailer zou kunnen lenen...

Ik ben samen met Iris (vriendin/stalgenootje) vandaag naar het strand geweest, het was ech superlekker!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 21:37

Daniel is lekker verwend met kado's :) Hoop ook voor je dat prikken gaat wennen!
Anne weer helemaal bijgekomen nu? Weer paardgereden dit weekend? Op zelfde paard of toch een andere genomen dit keer? :P

Nou, dat lekkere zonnetje bij Bar op de foto hadden wij niet in Raalte hoor :n Helaas hadden wij koude wind en soms regen! Maargoed, kon de pret nie drukken; weekend was erg leuk! Vrijdags stonden Jo en ik in de file naast Laurens van Lieren, wat hilarische momenten opleverde. (Bianz: niet meer gevraagd of tie een keer komt lesgeven :') ) Verder zijn we vrijdag nog op dit bedrijf wezen kijken. Meisje was ooit bij ons op kamp geweest en toen we hoorde van haar stal wilden we daar graag eens kijken. Staat erg hoog in de top van mooiste stallen van NL en dat is ook wel terecht. We keken onze ogen uit, zo groot en mooi! Reunie was erg geslaagd met knock-out springwedstrijd en gezellig bijkletsen. We hebben weer zin in de zomer :D

Nu ga ik lekker douchen en de katten knuffelen!

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 21:53

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 17:05

Hoi! (Ff tussendoor, post later weer eens) Bar: kunnen we woensdag overdag samen met jou foto's van Shaar maken? Of moet je de hele dag werken? Als je de hele dag moet werken, vind je het dan goed als wij je poownie ff kidnappen zonder jou er bij? Je weet vast wel waarvoor we ze nodig hebben?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-09 21:19

Leuke foto's Bar! T was super weer voor een strandrit :D

Haha, nee instructrice had me nu maar op Paradis gezet ;) Hebben wat in- uitjes gesprongen, was leuk :) Zaterdag nog op Laser gereden. Was ook wel leuk :j

Wel balen dat t weer bij jou minder was Thirz! :\ Heb zondag nog lekker even een uurtje in t zonnetje gezeten hier op t terras (mooi uit de wind) met mn stageverslagje :) Gelukkig hebben jullie t toch gezellie gehad en wat een super bedrijf! :oo Ziet er erg sjiek uit zeg!
Hihi en juist daar kom je Laurens tegen :Y) Valt me wel tegen dat jullie niet even een les geregeld hebben hoor :P
Katten helemaal door t dolle dat je weer thuis was zeker?

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 22:17

Jeeemig Thirz, wat een bedrijf! En hebben jullie leuk gezwaaid naar Laurens :P

Leuke foto's Bar, echt zo lekker zeeuws :)
Nel, succes met prikken. Ik hoop voor je dat het gauw een beetje went!
Anne ben jij al weer helemaal hersteld van je val?
Mijn ouders zijn hier nu om dozen in te pakken. alles is heel leeg, beetje vreemd wel.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 22:23

Bianz schreef:
Hoi! (Ff tussendoor, post later weer eens) Bar: kunnen we woensdag overdag samen met jou foto's van Shaar maken? Of moet je de hele dag werken? Als je de hele dag moet werken, vind je het dan goed als wij je poownie ff kidnappen zonder jou er bij? Je weet vast wel waarvoor we ze nodig hebben?

Woensdag ben ik natuurlijk jarig... ik moet tot half 2 werken en ga dan naar shaar, moet rond half 4 weer thuis zijn want dan komt mn oma voor mn verjaardag...
Jullie mogen shaar ook wel kidnappen hoor!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 14:30

Ok! Dan gaan Thirz en ik na stal door naar jou; als wij er eerder zijn als jou kidnappen we Shaar gewoon ff :D Wie weet tot ziens morgen en anders tot zaterdag!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 15:04

Is goed! Zal ik mn poetsspullen anders bij mn stal laten staan?
Zal ook mn mooie halster aan mn stal laten hangen :D!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 15:59

Ja goed plan! Kunnen we zo even mooi maken en dan met een mooi halster op de foto zetten :D

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 16:44

Ja, zat ik net nog aan te denken, wel leuk als we een halster hebben :') Maar is helemaal top geregeld!
Stal is niet normaal zo groot en netjes he :+ Werd ook maar 2 keer per dag uitgemest en 5 keer per dag gevoerd enzo. Die friezen hebben niets te klagen!
Wanner ga je precies verhuizen dan Cis? En waarheen dan nu? Nog geen zicht op andere kamer?

Morgen willen we ook zulk weer he Bianz!! Van mij mag de zomer komen, echt zo lekker die zon :j

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 19:56

Heb mn poetsspullen voor dr stal gezet en dr halster hangt klaar, denk dat ik zelf rond kwart voor 2 op stal ben!
Heb dr vandaag na het rijden nog even gepoetst, want ik had les en ze was flink bezweet. Dr staart en benen zijn nog redelijk wit van mn strandrit van zondag, dus dat valt weer mee!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 09:50

Gefeliciteerd Bar!! *\o/* Een mooiere dag kun je qua weer niet hebben op je verjaardag :D Met Shaar komt het vast goed: met zijn tweeën is ze in no-time schoon haha!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 10:05

Gefeliciteerd Bar! :D Fijne verjaardag en misschien zien we je nog wel even ;)

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 10:49

Gefeliciteerd Bar! Fijne dag gewenst met veel taart en cadeautjes :D

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 12:10

Thnx allemaal! Jammer dat je niet kunt komen zaterdag Cis!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 14:51

Gefeliciteerd Bar!
Super fijne dag gewenst!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 17:37

Thnx Nel! Vanmiddag hebben Thirz en Bianz foto's gemaakt van shaar, hoop dat ze er een beetje leuk op staat!