Hopelijk knapt ie snel op!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

En ik heb een boel verjaardagen.
).
. Ik ga zo alvast maar naar school, kan ik tenminste iets nuttigs doen haha.
Ze groeit idd echt goed, leuk om zo die verschillen te zien. Wel vervelend dat je nog steeds ziek bent, hopen dat t snel over is!
en geld.
Lekker weer je weekenden vrij 
Is t ons weer niet gelukt
haha We mogen gewoon niet samen reizen! Heb je het nu wel wat rustiger met school ipv stage? (op dat leuke laat geplande collega na dan
wat een rot tijd!) Meer dagen vrij misschien ook? Foto's op je site zijn weer leuk 
) Hopen dat snel duidelijk wordt waar je nu nog zo ziek van bent!
)
En hopen dat hij nooit last gaat krijgen van die ene bal..
(nu nog wel iig) Leuke reunie gehad?
) en de trein daarna ging maar tot Bergen op Zoom.. Daar dus nog een half uur moeten staan wachten en pas half 8 thuis. Toen was ik best wel op
Donderdag beetje duizelig, met een licht hoofd en wiebelbenen begonnen, maar uiteindelijk ging dat ook wel over. Gewoon niet te veel blijven staan, maar er bij gaan zitten. Nu nergens meer last van gelukkig

Hoop ook voor je dat prikken gaat wennen!
Helaas hadden wij koude wind en soms regen! Maargoed, kon de pret nie drukken; weekend was erg leuk! Vrijdags stonden Jo en ik in de file naast Laurens van Lieren, wat hilarische momenten opleverde. (Bianz: niet meer gevraagd of tie een keer komt lesgeven
) Verder zijn we vrijdag nog op dit bedrijf wezen kijken. Meisje was ooit bij ons op kamp geweest en toen we hoorde van haar stal wilden we daar graag eens kijken. Staat erg hoog in de top van mooiste stallen van NL en dat is ook wel terecht. We keken onze ogen uit, zo groot en mooi! Reunie was erg geslaagd met knock-out springwedstrijd en gezellig bijkletsen. We hebben weer zin in de zomer

Hebben wat in- uitjes gesprongen, was leuk
Zaterdag nog op Laser gereden. Was ook wel leuk
Heb zondag nog lekker even een uurtje in t zonnetje gezeten hier op t terras (mooi uit de wind) met mn stageverslagje
Gelukkig hebben jullie t toch gezellie gehad en wat een super bedrijf!
Ziet er erg sjiek uit zeg!
Valt me wel tegen dat jullie niet even een les geregeld hebben hoor 

Bianz schreef:Hoi! (Ff tussendoor, post later weer eens) Bar: kunnen we woensdag overdag samen met jou foto's van Shaar maken? Of moet je de hele dag werken? Als je de hele dag moet werken, vind je het dan goed als wij je poownie ff kidnappen zonder jou er bij? Je weet vast wel waarvoor we ze nodig hebben?
Wie weet tot ziens morgen en anders tot zaterdag!
!
Maar is helemaal top geregeld!
Werd ook maar 2 keer per dag uitgemest en 5 keer per dag gevoerd enzo. Die friezen hebben niets te klagen!
Fijne verjaardag en misschien zien we je nog wel even