Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

biancaremijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 22:09

trusten john zie je morgen weer ken ik weer vervelen naar jullie whahahaha ga nu ff voor jac berichten maken

Sily

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 22:47

Ireentje, happyhorse komtbinnenkort weer voor die drie van mij.
Heb hem al gehad en hij is ook erg rustig en netjes met paarden.

Par is normaal best een meut, maar hij benaderde haar echt heel goed en alles is zonder verdoving gegaan (was ook niet nodig volgens hem, pijn deed het niet, ze vond het zelfs zalig en stond met haar oogjes dicht)
Gewoon mondklem in en bij vijlen, hij woont ook practisch om de hoek (erg handig kan ik me er altijd tussendoor proppen )

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 07:03

hai,

Jeetje zeg, kijk ik effe 2 dagen niet op bokt heb je er een dagtaak aan om weer bij te lezen. pfffffffff ik ben er doorheen.
nou idd wel beter dat de paardjes binnen blijven Blijft het land lekker lang goed,
en zo warm is het nou ook weer niet savonds, staat mijn schatje straks te rillen van de kou na al die plensbuien.

en ja hoor madelon en melis ik deed het graag voor jullie hoor. en vooral toen ik een lekker broodje hotdog kreeg hihi.

nou ik ga maar weer stoppen heb niet zoveel tijd meer na al dat lezen, misschien zo nog effe (ben niet lekker en heb vreselijk last van mijn rug heb ook super slecht geslapen dat klotelijf ook )

nou doei doei gr zeur

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 08:17

Ben ik ff snel
Zijn er nog mensen met speciale voerwensen
Ik ga deze week weer het voer bestellen Dus als je muesli en/of slobber wilt (of wat anders) dan moet je het me maar ff laten weten

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 08:52

mijn neefie was jarig van de week en ze wilde een driewieler hebben voor hem en ze vertelde daje hem kon bestellen bij www.bartsmit.com
wij hem besteld bij bartsmit.com en dan zouden ze hem komen bezorgen onder remb..
maar ik was er niet toen hij bezorgd werd de Vrijdag 1e keer en zaterdag ochtend heeft iemand de hele ochtend zitten wachten (bleek dat ze als er iets onder rembours gekocht is niet te komen op zaterdag)
wij hadden zoiets van ja ik ga niet zonder kado erheen dus wij naar bart smit en een 3wieler gekocht nu staat hij net aan de deur hihi ik niet open gedaan en achter mijn eethoek gedoken hihi en volgens mij had hij me gezien door het keuken raam toen ik wegrende,

die man maar klepperen en bellen van hallo doe eens open ik zag je wel hahaha.

o wat voelde ik me erg, maar goed dat ik die man niet ken, en achter de eethoek liggen is ook niet echt confortable (hoe je dat ook schrijft)

en valerie ik zal de volgende keer open doen en zeggen dat het niet meer hoeft, hihi het zal die man idd een worst wezen of ik iets aanneem of niet, maar op dat moment had ik daar even niet aan gedacht.

haha
nou ik zie jullie misschien vanavond wel (al ben ik wel ziek) alweer.

gr zeurlie

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 09:05

hahahaha shir, ik zie het al helemaal voor me
volgende keer gewoon open doen en zeggen dat je het niet meer hoeft moet je alleen wel verzendkosten betalen denk ik..

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 09:35

Ireentjuh schreef:
hahahaha shir, ik zie het al helemaal voor me
volgende keer gewoon open doen en zeggen dat je het niet meer hoeft moet je alleen wel verzendkosten betalen denk ik..

ja idd volgende keer ga ik echt niet meer zo spastisch doen, ik schrok eigenlijk van die man en ik wist effe niet wat ik moest doen.
ik had al pijn in mijn rug maar na die verstop aktie is het er niet beter op geworden, volgende keer maar gewoon open doen dus hihi

Eefje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 09:51

Die shir!! Die man zal ook wel stiekum gelachen hebben, gebeurt volgens mij wel vaker!!!
Zo ik heb heerlijk uitgeslapen en werd verwelkomt door het zonnetje, laat die regen maar lekker wegblijven!!!
Anous, ik heb geen voerwensen, we hadden zelf al gehaald omdat we zonder zaten!!!

Sil, was het gisteren vergeten te vragen maar kan ik zaterdag ook nog mee naar MrEd???????????? Heb je nog een klein gaatje in je auto voor Eefje?????

Tot straks allemaal!!!

madelon31

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 11:22

Hoi allemaal,

ik ben Melissa en zit even op mijn moeder haar naam om hier even een berichje te plaatsen, ik zit zelf nu op school druk te bokken op mijn eigen naam (MlizS) en heb nu 53 berichten maar kan nog niks zetten op deze topic.. hoe kan dat? ik heb gewoon geplaats bij de topics in wedstrijden enz!
Tot Vanavond allemaal

Groetjes Melis

duckie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 11:25

Hallo allemaal...

Nou ik zal het een tijdje zonder stal moeten doen, aangezien Jaco een klusje heeft aangenomen en ik de dupe ben dat ik dan 's avonds niet weg kan.. Gelukkig nog maar 2 dagen stage hierna... dus donderdag is het Feest!!

Gisteren is de paardenfluisteraar bij mij geweest en mijn honden zouden erg gelukkig zijn bij ons alleen heeft Floris een beetje last van zijn buik... moet op ander voer (of gewoon geen vlees meer!) Heb ik gisteren meteen gedaan en vanochtend at hij voor het eerst geen gras meer... dus... Kola is ook erg gelukkig bij ons zei ze... ze vond het een verademing om iemand te hebben die wel voor haar exceem zorgt, dat is voor het eerst in haar leven.. en ze vind het heel leuk om steeds op andere plekken te rijden... Verder vond ze het allemaal gewoon wel prima! Maar goed, ik neem het met een korrel zout... het is immers geen exacte wetenschap....

Wel komt ze met nog helpen met magneettherapie voor Kola d'r huidje... baat het niet dan schaad het niet

Nou tot donderdag in ieder geval.... Hoop natuurlijk eerder...

Oh enne Anous, kun jij ook een pak Luzerne voor me bestellen?? Ik zag dat ik erdoorheen was...

Groetjes

MlizS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 12:17

Hooi Jongens,!! Hehe Eindelijk kan ik wat op het Topic schrijven dus nu is Melissa er ook gezellig bij en kan nu niet alleen meelezen maar ook meepraten!!

Tot Vanavond voor degene die op stal komen!

Groetjes
Melis

verania

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 12:20

MlizS schreef:
Hooi Jongens,!! Hehe Eindelijk kan ik wat op het Topic schrijven dus nu is Melissa er ook gezellig bij en kan nu niet alleen meelezen maar ook meepraten!!

Tot Vanavond voor degene die op stal komen!

Groetjes
Melis

O NEEEEEEEEEEEEEEE niet jij.
waarom nou kan je niet ergens anders een toppic volgen

nee hoor schat je bent van harte welkom hoor.
hoe meer gezellige zielen hoe meer gezellige vreugd. (vooral mensen uit het gezelligste dorp van nederland)

gr zeurlie en ehm tot straks

madelon31

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 12:47

nou melis je bent welkom hoor!! Ik hoop dat je net zo gezellig bent als normaal

verania

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 12:48

madelon31 schreef:
nou melis je bent welkom hoor!! Ik hoop dat je net zo gezellig bent als normaal

ja en in ieder geval gezelliger dan je moeder de stoker.

madelon31

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 12:51

Ik stook niet zeurlie....jij kan heel goed stoken vind ik!
Maare...ik ga je zo ff bellen moet je wat vragen dus hou je tel maar bij de hand

Paradox_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 13:06

haaj haaj ik is er weer
5 min maar ik moet zo weer naar school toe heb een tussen uur word er gek van

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 14:49

Ben ik ook weer ffies
Mijn nieuwe collega zit inmiddels weer bij een andere collega, dus ik kan ff rustig mijn gang gaan Zijn nog een aantal klusjes die ik echt ff moet afmaken

Mlizs, gesellie dat je nu ook mee kunt kletsen!!

Steeds meer stalgenoten kunnen nu meeroddelen, leuk!!
Niet dat er veel roddels zijn maar het is wel leuk dat in ons topic weer wat meer gereageerd wordt!! *heb meelijden met mensen die graag ons topic in de gaten houden, die hebben steeds heel wat bij te lezen*

He mlizs, ben je nou trouwens toch vanavond op stal?? je komt zeker ff kijken naar de les van Shir

Madelon een stoker?? nee toch?? Heb ik wat gemist dan??

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 15:16

Gaat Mike banaan niet eens rijden met gipsen arm??

Ik kan me niet voorstellen dat andere mensen het interessant vinden om al dat gelul in dit topic bij te houden , maargoed.. het houdt je van de straat he...

zou je zeggen

(sorry )

Paradox_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 15:23

whahaah je hebt wel gelijk (denk ik )

dniejs_xx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 15:30

*nou tess speciaal voor jou plaats ik berichtje *

Paradox_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 15:31

whahaahah yes ben ik niet aleen :D

Paradox_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 15:32

ga je nog naar stal dnies ??

dniejs_xx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 15:32

neej vin je t gek k moest(A) van jou een berichtje plaatsen anders leek je zo vriendloos

Paradox_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 15:33

ja ben ik togh oo

dniejs_xx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 15:33

ja okeej das waar