xDMaak me maar lekker jaloers
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
xD

Hoe'st met je vinger?
*late reactie* Britt_Sisi schreef:die van 2 gb. zilver ik wou gekleurd maar die waren 4 gb en 40 euro duurder!
maar wat heb jij betaald dan? Ikke 160 naja 159 haha maar oké! en die van 2gb waren dan wel 40 euro goedkoper maar normaal zijn die 149
collendoorn schreef:Britt_Sisi schreef:die van 2 gb. zilver ik wou gekleurd maar die waren 4 gb en 40 euro duurder!
Waar heb je hem gehaald dan??
Ik heb die van 4gb zilver.. ik wilde juist geen kleur!maar wat heb jij betaald dan? Ikke 160 naja 159 haha maar oké! en die van 2gb waren dan wel 40 euro goedkoper maar normaal zijn die 149
PIEPOL! MANDY MAG WEER MEE!
Btw, is die site met Joomla gemaakt?
Gaaf man, wat houdt zo'n dag eig. pcies in?
MRIIIS schreef:Jaa las het in je msnnaam, JitsGaaf man, wat houdt zo'n dag eig. pcies in?
!
Alvast héél veel succes & veel plezier
We duimen allemaal voor je ofcoursee
Wanneer is het?
*
met rode dikke betraande ogen... dus ik vraag ( ja uiteindelijk praat ik weer tegen der ) wat er aan de hand was.... barste ze helemaal in tranen uit en liep ze maar wat te brabbelen want ik verstond der niet zo erg was ze aan het huilen... ik vond het zo zielig voor der dat ik weer ff de ruzie vergat... na een tijdje wou ik der weer ff opzoeken om met der te praten en kijken hoe het nu ging... was ze al weg... ze is zomaar weg gegaan zonder doei te zeggen dat doet ze nooit zelfs niet toen we ruzie hadden