Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Olijkje schreef:haha, ja leuk he! Het was zo grappig barney kwam de wei in maar dat paard had m nog niet gezien. stond met zn rug naar ons toe.
En barney gelijk in keiharde galop erop af, en toen tie vlakbij was zag dat paard hem op eens, die schrok zich rot van dat aanstormende zwijn, en hij ging er vandoor haha
xSannee schreef:Ik zou dus donderdag eigenlijk naar Spanje gaan, maar dat gaat niet door.
Mijn vader heeft al een lange tijd een longembolie. Een bloedpropje rond je longen zegmaar.
Hiervoor heeft hij medicijnen en alles, en toen ging het weer beter.
Maar in de week dat ik weg was ging het blijkbaar weer slechter, en hij is de hele tijd supermoe.
Dus nu gaan we niet naar Spanje... Ik vind het wel jammer maar hoop gewoon dat mijn vader zich snel beter voelt

:D me like it!! 

(dit wordt later wel uitgelegd). Toen mochten we met zijn allen een paar keer door de waterbak. In stap. Nou dat hebben we geweten. Eerst ging Kristal, BAF. Dus ik helemaal doorweekt. Daarna Torino. PLONS. Kopje onder, jaja! en tenslotte besloot ook Storm dat het te warm was om te werken en nam een verfrissende duik. 

Toen het donker was gingen we het dierengeluidenspel doen, die won JT1. 

WiskyBokjes schreef:Toen ik op KNHS instructieweek was had ik 'm ook om maar hij was te lang van achter dus met afsprongen etc was dat zó vervelend. Voor mijn gevoel kon ik mij ook amper bewegen en ik voelde mij zo opgesloten.
Opzich snap ik t wel dat t verplicht is, want ja iedereen rijdt wel op een van hun paarden. En veiligheid gaat voorop
en een nieuwe springsingel in het bruin natuurlijk en dan ook nog voor jip nieuw hoofdstel maar met een beetje geluk kan ik maat full ook bij Jip om.
als ik later intensief ga rijden koop ik wel zoiets!