Is er trouwens iemand die zondag rond 10 uur op stal is en een hengstenvlecht kan maken? En een knot in een voorpluk? Ik kan het namelijk nog steeds niet zelf Zeg al 2 jaar dat ik ga oefenen, maar heb het welgeteld al 0 keer geprobeerd
Als je dat kan, graag Maar wil om half 11 vertrekken, dus weet niet of je voor die tijd op stal bent Zal denk wel, want slapen gaat je waarschijnlijk niet lukken zaterdagnacht Anyway, kan je ook een voorpluk knotten?
loveseben
Geplaatst: 02-03-11 22:15
Lenie, kijk uit wat je zegt he Don't mess with Noesie's hengstenvlecht
loveseben
Geplaatst: 02-03-11 22:16
Zit een spannende thriller te kijken op rtl 8 Toch altijd wel spannend als je alleen thuis bent
loveseben
Geplaatst: 02-03-11 22:17
Noesie schreef:
en.... als ik t kan leren kan kelly dat ook
Dat wel ja Maar tijd en zin speelt een heeeele grote rol bij mij
dat probleem had ik ook atlijd.. maar door een bepaald voorval ben ik bekeerd en de tijd die er in is gaan zitten is mij meegevallen! Je maakt sneller een hengstenvlecht dan al die vlechtjes die jij nu maakt bij eep.. alleen t verschil is dat n hengstenvlecht t geen 2 weken vol houd
loveseben
Geplaatst: 02-03-11 22:47
Haha, ik weet welk voorval je bedoelt Het is ook wel makkelijker om het zelf te kunnen, ben ik met je eens Maarreeeeee.......dan kan jij het me wel leren toch
loveseben
Geplaatst: 02-03-11 22:49
Haha, krijg net een sms van Bernadet (van Bo), dat we anders maar een fjordenboog bij Eep moeten knippen Is ook een idee hahahaa
das balen Nes! Moet je wéér alles leren! En dat tydens de trainingen voor de ropa-run bah! Succes in ieder geval! Weet je ook op welk punt je je het meest moet concentreren of zeggen ze dat er niet bij?
nee daar zetten ze dus niks over in, stom he... alleen maar 5. en de aanmeldingslijst voor de herkansing... SUKKKELSSSSS dus kan alle stof weer gewoon opnieuw gaan stampen :S inderdaad, weekend voor mn examen is de ropa, dus heb het al druk genoeg daarmee.. is kijken hoe nes zich in 10en gaat splitsen de aankomende tijd
leentje13
Geplaatst: 02-03-11 23:22
loveseben schreef:
Lenie, kijk uit wat je zegt he Don't mess with Noesie's hengstenvlecht