Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik wil ook mooi roze.
Krijg vandaag m'n cijfer terug, maar vreeees voor een onvoldoende dit keer
Morgenochtend nieuwe telefoon halen en vanochtend kaartjes voor Ed Sheeran gekocht, wat een rotleven heb ik toch
Ben nog nooit zoooo opgelucht geweest!
Moet ook nu 85 bijleggen en na het weekend 170, omdat ie nu net gelanceerd is oid. Dus morgen m even snel halen!
Heb je maar een jaar abonnement?
Maar om nou in 1 keer 700 euro neer te leggen voor een nieuwe telefoon vind ik ook wel iets teveel, dus dan maar een abbo met telefoon..
vind het zo zonde om een dure abo af te sluiten alleen maar voor een iets hippere telefoon :p
) en in de avond verjaardag van jeanet.. zondag lekker rustig aangedaan en wat achterstallige klusjes met paps gedaan.. (lamp die al een half jaar in de berging ligt opgehangen, rookmelder die al anderhalf jaar klaar ligt opgehangen, wat lampjes vervangen en wat extraschroefjes en dingen aangedraaid:P ) en de rest van de dag alleen maar lui op de bank (L)

Ik kan gewoon 2 dagen doen met 1 keer opladen
Ben er echt super blij mee, haha
Naar de film geweest, nieuw toestel gehaald, gister even gewerkt en een verjaardag. Eigenlijk heel relaxt
Ben nu vooral alvast aan het leren en af aan het tellen tot m'n vakantie, haha. Nog 2 weken te gaan