Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ilonatjuuh schreef:Ik zit op hn werkmancollege
Flambeau_ schreef:ilonatjuuh schreef:Ik zit op hn werkmancollege
Ken ik wel ja, gaat toch samen met Belcampo ofzo? ik ga volgende week even bellen naar manege hier ergens of ik ns een proeflesje kan krijgen. Hoorde trouwens net ook vaag dat weer n lievelingspony van mn oude manege weg is, alleen Flambeau staat er nog maar daar ben ik al heel lang te groot voor, Lucky is weg (kreupel), Dexter (pensioen) en nu zou Rivaldo ook weg zijn

ilonatjuuh schreef:Klopt belcampo heeft te weinig leerlingen
Mss moet je even bellen naar manege de oude held erg leuk en als je bij de paarden op zaterdag gaat krijg je les van de eigenaar en dan leer je heel veel en je hebt een leuke les
Edit: Die manege zit in Vinkhuizen
Wilde ook wel naar Belcampo gaan kijken maar t was voor mij én vrij ver fietsen én ik vond t de leukste school.. 
jeetje mineetje wat gaat dat traag.. zijn ook wel grote foto's natuurlijk. Flambeau_ schreef:ilonatjuuh schreef:Klopt belcampo heeft te weinig leerlingen
Mss moet je even bellen naar manege de oude held erg leuk en als je bij de paarden op zaterdag gaat krijg je les van de eigenaar en dan leer je heel veel en je hebt een leuke les
Edit: Die manege zit in Vinkhuizen
Ga ik ook als 1e naar toe bellen, woon er heel dichtbij namelijkWilde ook wel naar Belcampo gaan kijken maar t was voor mij én vrij ver fietsen én ik vond t de leukste school..

xD ik heb ook nog van die oude leuke foto's 

)
maar hij doet echt al een paar minuten over 5 foto's uploaden 
overigens heeft hij dan ook zaterdag tot maandag (dinsdag voor de helft, ligt er een beetje aan?) rust.. dus dat valt ook wel weer mee.