Echt bizar... ik zat daarboven gewoon rustig te werken aan mijn scriptie. Heb zelf echt 2 minuten daarvoor het raam weer dichtgedaan, die had ik daarvoor echt de hele middag open gehad. Ik heb gewoon echt niks gemerkt... en dat midden op de dag, midden in de winkelstraat... echt te bizar gewoon
Vissen op karpers zonder vishengel kun je heel goed doen in de Wabash River in Amerika, want de Aziatische Karpers die daar zwemmen springen gewoon je boot in. Schijnt normaal te zijn dat die vissen dat doen als ze heftige trillingen in het water voelen. In dit geval de motor van de boot.
Zooo die is duur Ik zag bij divoza een soortgelijke (de enige met een kortere rug) voor iets minder.. Is er een internetwinkel die ze voor nietzoheelduur verkoopt of je weet?
* edit * kan je niet zo'n snowboard-ding gebruiken
taverno
Geplaatst: 06-03-11 19:22
Je kan ze wel via een internet winkel kopen Cer maar je moet dan wel zeker van je maat zijn. Dan moet je eens bij een eventingshop kijken..
Het was zo lekker weer vanmiddag en zo rustig op stal dat ik het aangedurfd heb om zelf met Tence over de baan te gaan. Terwijl hij nog niet buiten had gelopen,ik vond het wel dapper van mezelf!
Hier een berichtje van een inmiddels ex-stalgenootje. Thijs is de 28e over gegaan en vermaakt zich iuitstekend op zijn nieuwe stal. Ik had er niet over in hoeven zitten. Hij heeft gelijk de eerste nacht al in zijn stal gelegen en voelt zich er zo te zien prima thuis.
Maar bij de verhuizing ontdekte ik wel dat mijn longeersingel foetsie is. Ik kan me herinneren dat ik 'm eens aan iemand heb uitgeleend, maar ik weet niet meer aan wie.
Hoi Barbara, jammer dat je bent verhuisd! Op welke stal sta je nu? Noah zal zijn grote broer missen als hij straks in de wei staat, en ik ook . Veel plezier daar!