Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Omdat Wesley er ook in vermeld staat, moeten Wes en ik ook mee. En nee, het is geen zwarte piet naar Dennis toe, hij is ECHT van het laatste moment. Nu de twee weken "dringen" moet hij "ineens" aan de auto: iets technisch moet vervangen worden, de banden moeten vernieuwd, de groene kaart is foetsie (moet dus een nieuwe aangevraagd worden), etc.
Shenavallie schreef:Zo dadelijk even naar het Bannehof een nieuw paspoort voor Dennis regelen. We gaan over 2 weken op vakantie en meneer is erg van het laatste moment...Omdat Wesley er ook in vermeld staat, moeten Wes en ik ook mee. En nee, het is geen zwarte piet naar Dennis toe, hij is ECHT van het laatste moment. Nu de twee weken "dringen" moet hij "ineens" aan de auto: iets technisch moet vervangen worden, de banden moeten vernieuwd, de groene kaart is foetsie (moet dus een nieuwe aangevraagd worden), etc.
Na 13 jaar heb ik me inmiddels erbij neergelegd dat hij niet zo ad-hoc is, ha ha!
LIQUITA schreef:Ik weet niet precies wat er met Henk aan de hand is en of het ernstig is. Hij zou vandaag allerlei onderzoeken krijgen. Afwachten dus, maar leuk is het vast niet. Ik hoop in ieder geval dat het mee valt.
Ben vanmorgen bij de paardjes wezen kijken, alles rustig en OK! Volgens mij staat nu zo'n beetje alles wel buiten.
Wij zijn een dagje bij m'n ouders op de tuin. Lekker winkelen, zonnen en vanaaf BBQ-en!!!! Fijne dag allemaal! X
LIQUITA schreef:Ik weet niet precies wat er met Henk aan de hand is en of het ernstig is. Hij zou vandaag allerlei onderzoeken krijgen. Afwachten dus, maar leuk is het vast niet. Ik hoop in ieder geval dat het mee valt.
Ben vanmorgen bij de paardjes wezen kijken, alles rustig en OK! Volgens mij staat nu zo'n beetje alles wel buiten.
Wij zijn een dagje bij m'n ouders op de tuin. Lekker winkelen, zonnen en vanaaf BBQ-en!!!! Fijne dag allemaal! X
winnitou schreef:LIQUITA schreef:Ik weet niet precies wat er met Henk aan de hand is en of het ernstig is. Hij zou vandaag allerlei onderzoeken krijgen. Afwachten dus, maar leuk is het vast niet. Ik hoop in ieder geval dat het mee valt.
Henk is zaterdag bloed gaan opgeven en spugen. (Vrijdag waren wij nog op zijn verjaardag en was er niks aan de hand).
In de loop van de dag werd het weer erger en is hij opnieuw naar het ziekenhuisgegaan waar ze heb opgenomen hebben. Vandaag zouden er onderzoeken gedaan worden. Ga vanavond even bellen.
ATE schreef:Shenavallie schreef:Zo dadelijk even naar het Bannehof een nieuw paspoort voor Dennis regelen. We gaan over 2 weken op vakantie en meneer is erg van het laatste moment...Omdat Wesley er ook in vermeld staat, moeten Wes en ik ook mee. En nee, het is geen zwarte piet naar Dennis toe, hij is ECHT van het laatste moment. Nu de twee weken "dringen" moet hij "ineens" aan de auto: iets technisch moet vervangen worden, de banden moeten vernieuwd, de groene kaart is foetsie (moet dus een nieuwe aangevraagd worden), etc.
Na 13 jaar heb ik me inmiddels erbij neergelegd dat hij niet zo ad-hoc is, ha ha!
uuh volgens mij moet je achter het station nieuwe paspoorten aan vragen hoor en niet op bannehofof ze moeten het daar ook kunnen doen ?
Meteen voor Wesley een eigen ID-kaart aangevraagd, want dat was net zo duur als bij ons in het paspoort laten vermelden. winnitou schreef:LIQUITA schreef:Ik weet niet precies wat er met Henk aan de hand is en of het ernstig is. Hij zou vandaag allerlei onderzoeken krijgen. Afwachten dus, maar leuk is het vast niet. Ik hoop in ieder geval dat het mee valt.
Henk is zaterdag bloed gaan opgeven en spugen. (Vrijdag waren wij nog op zijn verjaardag en was er niks aan de hand).
In de loop van de dag werd het weer erger en is hij opnieuw naar het ziekenhuisgegaan waar ze heb opgenomen hebben. Vandaag zouden er onderzoeken gedaan worden. Ga vanavond even bellen.