Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het was echt super gaaf. Ik moet echt zwaar werken aan mijn verlichte zit (ik ga al veel te vroeg in mijn beugels staan) maar ik heb er wel zonder kleerscheuren overheen gekomen.
we gaan vanmiddag bij hem op bezoek.. dus uit mijn werk doorracen naar de manege en dan op weg naar utrecht..
uhhh.. nee
dat heb ik al gedaan.. maar ik wilde hem zo graag kluifje noemen *afgeleid van kipkluifje* duuuus hebben we puk opgedoopt tooottt: *TROMGEROFFEL* 

vindtie het een beetje leuk??
we hebben hem thuis in het hokje gezeten.. en binnen een half uur zat die al in zijn slaapzak
) zou staan. Nou ligt Whitney in het ziekenhuis met keelproblemen of zo.. sneu voor Waylon! en ook voor ons
wat vinden je klanten ervan?
of blijf je vanavond toch thuis?
je zal hem niet zo vaak tegenkomen gok ik
...
aatjuh12 schreef:hebben ze bij jou ook de eetbakjes in het hokje hangen? die vrouw van dat hok zei dat ik eerst het klepje araf moest laten zodat die kon wennen aan het voerbakje.. maar toen bedacht ik me later dat ze bij jou ook al in een grote kooi zaten
... maar zitten geen klepjes op ofso...anders even klein schaaltje op de grond zetten ofzo met eten... Als je hem toch nog te goed vind vliegen kan je altijd die laatste 2 er ook af knippen... dan kunnen ze geen hoogte meer maken Fe_m_ke schreef:Monica24 schreef:Kwam Gup nog een beetje over de sprong, of was het weer als vanouds?
Hij heeft volgensmij maar twee keer gesprongen en dat was weer niet al te soepel...
Dat paard heeft gewoon echt geen springtalent
Kan ik niet meerijden
?