Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

,

xan schreef:winnitou schreef:wordt weer tijd om broodjes te gaan smeren, wat balen dat de vakantie over is, alhoewel ik hier nog steeds een kind wakker heb liggen, dus dat zal wat worden morgenochtend
Hier waren ze net ook nog wakker.
Wordt gezellig morgenochtend om 7 uur
.
. xan schreef:Hier waren ze net ook nog wakker.
Wordt gezellig morgenochtend om 7 uur
LIQUITA schreef:Succes dan maar morgenochtend, dan draai ik me nog lekker een keer om.
WELTERUSTEN!!! Ik ga nog even verder met mijn nieuwe speeltje.
M'n nieuwe telefoon bedoel ik natuurlijk.

LIQUITA schreef:En Meelen, heb jij nog wat leuks gekocht? Ik nog buiten de telefoon wat lekkere kruiden en een luchtje.
meelen schreef:LIQUITA schreef:En Meelen, heb jij nog wat leuks gekocht? Ik nog buiten de telefoon wat lekkere kruiden en een luchtje.
Wij gingen alleen voor een rolgordijn, die word nu gemaakt en is volgende week klaar.
Daarna zijn we nog naar m'n ouders geweest, m'n pa had problemen met de printer. Dat heeft Ron even gemaakt, en toen gingen we als bedankje lekker uit eten bij Jansz.
. 
winnitou schreef:LIQUITA schreef:En Meelen, heb jij nog wat leuks gekocht? Ik nog buiten de telefoon wat lekkere kruiden en een luchtje.
he Meelen volgende keer ga ik ook mee hoor (als je me mee wilt hebben tenminste)

winnitou schreef:wordt weer tijd om broodjes te gaan smeren, wat balen dat de vakantie over is, alhoewel ik hier nog steeds een kind wakker heb liggen, dus dat zal wat worden morgenochtend
meelen schreef:winnitou schreef:wordt weer tijd om broodjes te gaan smeren, wat balen dat de vakantie over is, alhoewel ik hier nog steeds een kind wakker heb liggen, dus dat zal wat worden morgenochtend
Kreeg daarstraks van 2 collega's sms'jes....of ik morgen ook nog kwam werken.
Nou dat was ik eigenlijk niet van plan, ik zie wel hoelaat ik wakker word hihihi. Dan kan ik altijd nog heen gaan.
Organisatie is een beetje ver te zoeken op m'n werk de laatste tijd. Moeten collega's nu zelf personeel gaan regelen ipv de leiding.