Als je je baby in je armen hebt ben je het zo vergeten!!!
Klinkt dit geloofwaardig?
sniesie
Geplaatst: 03-08-10 11:48
Onze expert Maar ehm... ik geloof het wel hoor.
Weet nooit hoe snel ik moet zappen als er een zwangerschap op tv te zien is... bleh!
JoNew
Geplaatst: 03-08-10 11:49
jaja dat zegt iedereen!
Ach het zal ook wel.. ben er verder ook wel nuchter onder eigenlijk. Moet er toch uit he! Maar eerst donderdag maar even afwachten want dan heb ik weer een echo en dan gaan ze kijken of mijn placenta goed ligt.
_Rijkie_
Geplaatst: 03-08-10 11:50
sniesie schreef:
Onze expert Maar ehm... ik geloof het wel hoor.
Weet nooit hoe snel ik moet zappen als er een zwangerschap op tv te zien is... bleh!
Tis ook niet echt mijn ding nee
sniesie
Geplaatst: 03-08-10 11:51
Ach ja joh, en het is niet zo dat je de eerste bent...
Babykamer is wel bijna af! Zal binnenkort even foto maken! Moet alleen nog wel aardig wat kopen.. Badje, dekentjes, aankleedkussen.. Nouja das wel weer erg leuk shoppen!
Klopt het trouwens dat paarden die veel buitenstaan een andere vacht krijgen? New heeft een beetje kort ruw stekelhaar.. Hij ziet er verder toppie uit en glimt je tegemoet, maar vachtje is wel anders..
maar jullie paarden staan toch ook de hele dag buiten nu.. Je merkt geen verschil?
sniesie
Geplaatst: 03-08-10 12:05
Het zal heus wel anders worden als ze in een ander ritme zitten.
sniesie
Geplaatst: 03-08-10 12:06
JoNew schreef:
maar jullie paarden staan toch ook de hele dag buiten nu.. Je merkt geen verschil?
bij Ap niet maar die staat met een burka om.
JoNew
Geplaatst: 03-08-10 12:08
Ja dat staan er bij ons ook een paar.. Tegen het verkleuren oa.
Iemand zei ook dat die misschien een beetje verbrand kan zijn.. Zal m binnenkort maar weer eens wassen ook. zijn witte beentje zie je bijna niet meer Maar doe het liefst zo weinig mogelijk want scheelt denk ook weer tegen de vliegen..