straks heb je een paard en kan je der inneens niet meer voor zorgen omdat je er geen plek voor hebt of geen tijd..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mvs schreef:_Iris_Iris_ schreef:ik hou niet zo van uggs, vind ze eerlijk gezegd niet heel mooimaar ieder zijn eigen smaak
en marie; ja is wel jammer ja dat sal dan precies nu te koop komt, maar ik weet zeker dat als je er aan toe bent een paardje te kopen, er nog genoeg zijn die net zo leuk zijn
ik heb wel uggsze zijn al wel een beetje oud maar lopen zooo fijn
Alleen nieuwe zijn wel een beetje aan de prijs.. mar misschien ga ik komend jaar ook nog naar Amerika dus dan scoor ik ze daar gewoon
Jaa idd.. Maar t is wel echt zo dat er nu ook dingen hier thuis zijn dat ik een beetje het gevoel krijg van 'het moet gewoon zo zijn dat Salerno van mij wordt' maarja mn moeder zegt je moet kiezen.. want ik kan niet EN op reis en een paard kopen.. maar ik denk dat het voor mezelf beter is om op reis te gaan.. en dan in het buitenland ook veel paarden rijden (ik wil via yardandgroom.com in t buitenland gaan werken.. zuuuulke vette dingen staan daar op!! ) om beter te leren rijden.. en dan hopenlijk weet ik over ene jaar waar ik woon.. Utrecht of Gent is namelijk ook nog wel iets waarbij ik rekening moet houden als ik een paard wil kopen
want dat neemt sowieso ook veel tijd in beslag, dan zou ik eerst maar eens kijken als je wel tijd en geld hebt voor een paard

mvs schreef:ja dit jaar ga ik t ook nog niet doen en daarom wacht ik even tot volgend jaar maar t is wel heel verleidelijk.. En een verzorgpaard is toch anders, ik kan niet alles daarmee doen wat ik met mn eigen paard zou willen. Maar ik klaag niet hoor! Liz is geweldig![]()
Stalling is bij mij dan wek weer n probleem.. Ik zou haar dan ook 24/7 buiten willen.. Liefst btj prive stal waar wel een oogje in t zeil wordt gehouden maar wel weer een goede bak
Nu eerst nog even een jaartje verder dromen...

Britt_Sisi schreef:Je hebt toch een verzorgpaard, waarom hou je het niet gewoon even daarbij totdat je vast weet waar je gaat wonen en waar je op school gaat enz enz..
straks heb je een paard en kan je der inneens niet meer voor zorgen omdat je er geen plek voor hebt of geen tijd..
miss voor de kar) er mee om kan gaan zou die ook gaan want onze moeder rijd ook.
Roze korte
Maar die heb ik echt tot de eerste ofzo gedragen (niet super vaak dan) want ze blijven echt heel lang goed en ze groeien eigenlijk een beetje mee. Alleen aan het einde waren ze niet meer roze eerder een soort beige
en dan vroegen mensen wel is; 'wow wat heb jij voor kleur uggs zo leuk!?'
.
.