Iriis_ schreef:Oooh gaaaaaaf!!![]()
Een shoot met een ubervettegalop foto van Valentino en mij lijkt me zó gaaf!!*ziet het al helemaal voor zich
*
wauw dat lijkt me ook zo super vet he
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Iriis_ schreef:Oooh gaaaaaaf!!![]()
Een shoot met een ubervettegalop foto van Valentino en mij lijkt me zó gaaf!!*ziet het al helemaal voor zich
*

Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:ben benieuwd wie er dan rijden... want als melanie dan niet komt dannnnn dannnn ben ik helemaal alleen daar als het allemaal onbekende zijn
Samantha rijd dan!
Ahtnamas schreef:Dus we hebben Liesbeth vrijdag? (och jee, op wie zal ik dan zitten.. *crosses fingers* niet jozele jozele niet jozele, dat is nou het nadeel als mensen weten welk paard je leuk vond)
Ik zou het trouwens niet eerlijk tegenover Merel vinden als jij vrijdag op Chibra zit (niks tegen jou hoor), zij heeft volgende week al een proefje op Chibra! (en jij pas twee weken later).
Ik heb met haar over het een en ander gehad niet dat ze les ging geven
XxNimezxX schreef:dan zijn er wel erg veel mensen op vrijdag..
Astor schreef:jeej er is weer iemand online :p
heb wel ooit contact gehad over het bijrijden met de eigenaar. maar dat is nooit wat geworden. XxNimezxX schreef:neeheb wel ooit contact gehad over het bijrijden met de eigenaar. maar dat is nooit wat geworden.
Kirsten_S schreef:XxNimezxX schreef:neeheb wel ooit contact gehad over het bijrijden met de eigenaar. maar dat is nooit wat geworden.
Ohh dus je kent hem wel..
De familie van de eigenaar zat namelijk in mijn klas en ik had het er gisteren over. en moest gelijk aan jou denken
Rianne =)

Kirsten_S schreef:En staat in muiderberg tegen over Anydale?

Kirsten_S schreef:En Sam, ik heb daar echt over nagedacht, want ik dacht nouuu donderdag wil emma erop, nou geen donderdag dus, zaterdag wil jane erop en daarna mevrouw anouschka die ik niet wil facen. Nou ik dachhtttt dat er op vrijdag niemand was, dussss ging ik toen maar. Jaa sorry, maaar ik moet ook oefenen..

Astor schreef:Kirsten_S schreef:En Sam, ik heb daar echt over nagedacht, want ik dacht nouuu donderdag wil emma erop, nou geen donderdag dus, zaterdag wil jane erop en daarna mevrouw anouschka die ik niet wil facen. Nou ik dachhtttt dat er op vrijdag niemand was, dussss ging ik toen maar. Jaa sorry, maaar ik moet ook oefenen..
Jullie zien wel wie er op komt toch
Ik weet trouwens ook niet op wie ik vandaag zit
Kirsten_S schreef:Jaaa dan ken ik de zus van de eigenaar! UUhh wat zei ze ook alweeer? Uhh dat ze nu vet boos waren omdat het toch een E-pony was , want ze hadden hem opnieuw opgemeten. En konden ze er meer voor krijgen dan wat ze er voor gekregen had. En ze had het over dat het vast de rug was ofzo dat dat niet goed was, terwijl hij nu heel goed in ze vel is en lekker loopt.