Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Anneke_ schreef:ik heb morge trouwens schoolfoto.. echt geen zin in. ik moet nog iets bedenken om aan te trekken

echt iedereen heeft een knalrood hoofd enzo dat ligt echt gewoon aan de instellingen volgens mij.. 
Bjarni schreef:Xandra, neem je morgen toevallig een stapeltje mee naar stal? (kijkt heel lief) dan kan ik even kijken.
josewoos schreef:Bjarni schreef:Xandra, neem je morgen toevallig een stapeltje mee naar stal? (kijkt heel lief) dan kan ik even kijken.
hahahaha goed plan!!! Kan ik uitkiezen en kopen! * kijkt samen met manon heel lief*

Echt heerlijk! Vanmiddag lekker met me paardje aan de gang en waarschijnlijk een stukje naar buiten samen met Donna&Dandy.

Karin_88 schreef:Xandra, heb er misschien overheen gekeken, maar welke kleuren/soorten heb je?? Ben wel geinteresseerd
Ashley, zag ik jou nou op het station?? Ga je al naar een vervolgopleiding/studie of zit je op je oude middelbare school dat je met de trein gaat?
Ik zou willen dat ik nog met de fiets naar school kon![]()

ze is zo ontspannen de laatste dagen. we gingen op het eind ook balkjes lopen voor het eerst (wat natuurlijk erg eng is) maar dat deed ze na een tijdje ook supergoed