ja me laatste schooldag, moest 3 werkstukken inleveren, 1 presentatie, 1 toets en het kwaliteits spel!die toets was een herkansing en heb een 6.6 ben er zo blij mee!!! en jij ook zo te lezen?
redden we wel voor de zomer!ik geloof er heilig in!!hebben jullie het nieuwe meer al gezien? ik heb n foto!
orienta schreef:ja jij jaik denk je hebt echt een foto ervan ik krabbel met demi dr vriendjehahahhate grappig.ik heb lekker al me krabbels verwijderd, want op school lezen leraressen enzo al je krabbels!
ja in hun tussenuurtjes enzo..maarja opzich niet ergwant die dat doen zijn wel aardigmaar ik vind het wel stom dat kunnen navertellen wat er allemaal op me hyves staatdus nu doe k gewoon na iedere krabbel verwijderen
jup geen leven.godvur ik loop al weken te zeuren om patat met pindasaus gaan we het na al die tijd een keer etenvergeet me vader die pindasaus.
orienta schreef:hebben jullie ook zon drukke dag gehadIk heb wel een hele drukke dag gehad Vanochtend boodschapprn gedaan, en naar de stad geweest, rijles gehad.Dat was het haha