Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

josewoos schreef:gaan jullie morgen nog wat doen? Jullie laatste dagje vrij of niet?

(en toen in januari was er echt een super schattige Jack-Russel, weet niet of die al weg is..) _Roosmarijn_ schreef:Heel heel misschien krijgen wij ook een hond. Mijn moeder twijfelt en mijn vader wilde eerst niet maar kijkt nu wel mee op markplaats enzo. Dus heel heel misschien komt er zo'n leuke knuffel bij ons wonen. Weten jullie toevallig nog een nestje of een hond die een huis zoekt?
_Roosmarijn_ schreef:En donna en ik gaan morgen om 9uur naar het bos.

_Roosmarijn_ schreef:Heel heel misschien krijgen wij ook een hond. Mijn moeder twijfelt en mijn vader wilde eerst niet maar kijkt nu wel mee op markplaats enzo. Dus heel heel misschien komt er zo'n leuke knuffel bij ons wonen. Weten jullie toevallig nog een nestje of een hond die een huis zoekt?

_Roosmarijn_ schreef:Ik heb Xandra al gepb't.![]()
En mijn moeder vindt schapendoezen leuk, ze noemt ze jippers maargoed.
Pitbull en dat soort honden zijn uitgesloten, tekkels en poedels ook. We hebben verder niet veel eisen, als het maar een gezellige gezelsschapshond is.

Ik zal eens kijken, ik vind ze wel leuk!
ik heb eigenlijk geen idee