Ze heeft zich ingeschreven voor Luxemburg's next top model, je lacht je toch rot hihihi
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
StillAngel schreef:ik heb juist een saai weekend, ik verhuis van manege binnenkort (ik ga naar manege de Steenen Kamer in heerhugowaard als jullie dat kennen) en daar zijn 2 fjorden, dus heel heel misschien als die leuk zijn, mag ik leasen. Ik hoop het zo!
xLiisa (ofzoiets) rijd daar ook
ken ik van een topic 
StillAngel schreef:ik moet nog 4 dagen, exclusief inleverdagen enzo..

xTralala schreef:StillAngel schreef:ja als er maar wel paarden daarbij passen zeg maar. want je hebt maneges die veel brave paarden hebben en je hebt maneges waarvan het 'liefste' paard nog best druk is.
Nou, als je echt alle paarden heel stom vind dan mag je wel een x op pallie knallie hoor!
) en daarna komt er opeens een jongen uit een heel klein paadje, dat niet eens bedoeld is om doorheen te gaan (tussen hek en bomen zeg maar) en knalt mij omver. Zijn hele fiets was kapot en er is een stuk vel van mijn hand af maar gelukkig bij mij alles heel. Zijn vrienden waren er ook bij en die zaten hem (of mij ook, weet ik niet..) toen vet uit te lachen. Grr ben heel chagrijnig doorgefietst heb nu best wel pijn aan mijn hand.
) Nou dat paard was een beetje gestoord geworden en ik kon niet meer blijven zitten en viel zo met mijn been boven op het hek,