( of nog nooit zelfs. )
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

terorita schreef:helleu lady's...hoest met de voetjes van de efteling gangers
Iriis_ schreef:Jullie bekijken het allemaal zó negatief. Bekijk het positief! We zijn nu weer een hoop pagina's dichter bij de 500 door die discussie's van jullie
Iriis_ schreef:terorita schreef:helleu lady's...hoest met de voetjes van de efteling gangers
Ze leven nog.
Manon_S schreef:Ik had weer een verzoekje op HT voor een kerstkaartje.
Het hoofd van de pony was al slecht van de kwaliteit let daar dus niet op!
daar was ik heeeel lang mee bezig geweest
!
Sabinee__ schreef:Jaa idd. Heb vele van jullie al vet lang niet gezien.
( of nog nooit zelfs. )
Manon_S schreef:Kan iemand kort samenvatten wat er aan de hand is?
Kirsten_S schreef:Manon_S schreef:Ik had weer een verzoekje op HT voor een kerstkaartje.
Het hoofd van de pony was al slecht van de kwaliteit let daar dus niet op!
Leuk manon! Echt knap dat je dat kandaar was ik heeeel lang mee bezig geweest
!
Melanieetjuh schreef:Sabinee__ schreef:Jaa idd. Heb vele van jullie al vet lang niet gezien.
( of nog nooit zelfs. )
IK HEB JOU OOK AL LANG NIET MEER GEZIEN!![]()

. 
Melanieetjuh schreef:Iriis_ schreef:Jullie bekijken het allemaal zó negatief. Bekijk het positief! We zijn nu weer een hoop pagina's dichter bij de 500 door die discussie's van jullie
Haha. Ik weet niet wat jij positief noemt aan dit gezeik?
Poeh.. We zijn dichter bij de 500..
Nou nou.. Daar komen we toch wel van zelf!
En ik heb liever dat we ze behalen met een plezierig topic, ipv wat we nu hebben!
Verder, laten we nu eindelijk eens verder gaan praten! En nu het echt leuk gaan houden!
maar de bedoeling en het eindresultaat is super
Citaat:NOuw sorry hoor, maar ik geloof dat jij 5 pagina's terug riep dat je geen discussie wilde, en dat het goed zo was. Ik ben niet de gene die hier een discussie voert.
.
Sabinee__ schreef:Jaa we gaan over een paar weken meeten;
naar de bioscoop geloof ik.