Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Kirsten_S schreef:ik had in het begin ook sporen (ik dacht dat als ik ze af doe dat hij dan normaal ging doen) maar anders luisterde hij helemaal niet. en een paard moet gewoon luisteren hetzelfde als hij te hard gaat naar de hindernis (wat nbij mis ging met nicky) dan zeggen dat je zijn tanden uit zijn bek moet trekken omdat hij gewoon moet luisteren

)
Elja schreef:Michelle zei een keertje, toen ik net in de les van Liesbeth kwam, dat ze er geen les voor haar was omdat ze al zo ver gevorderd was.. De les van Liesbeth was te laag voor haar.
want wie gaat nou met twingo de f10 doen

Elja schreef:Laura ging een keertje in de les op hem springen, maar hij wou niet en toen ging Frans met een balk achter hem aan
het was Laura of Sander, weet niet meer zeker
! 
DenK4ever schreef:Elja schreef:Laura ging een keertje in de les op hem springen, maar hij wou niet en toen ging Frans met een balk achter hem aan
het was Laura of Sander, weet niet meer zeker
Dat was met Sander!! Dat weet ik nog wel!

?
? Elja schreef:Ja half zeven zal niet druk zijn
Maaike, Resy (?), Elja, Annemarie, Timo
kan ff geen namen meer bedenken
Alsnog weinig voor mijn doen! (bij ons in de les rijden we meestal met zen 12en, hoewel het de laatste tijd wel meevalt)
Kirsten_S schreef:en hoeveel denk je bij half 8?
Kweeniet wie der daar allemaal van op vakantie zijn etc.
Liisette_ schreef:Lisette, Martin ? , Dander, Daan, Gerard ?, Die vrouw ?? (weet niet meer hoe dit heet. )
Wel coole naam
haha