... sterkte Ireen Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
... sterkte Ireen
sneu hoor
Prissey schreef:haaihaai,
Ik sta sinds vandaag bij jullie op stal
Ik ben gisteravond laat aangekomen met mijn lieverd Kayah.
Helaas ziet ze er een beetje wollig en vies uit, maar dat komt omdat ze helemaal door en door geregend was toen ik haar ophielt.
Maar bij deze meld ik me dus aan in het topic MITS jullie het oke vinden
Ireentjuh schreef:Welkom Prissey! Leuk paardje heb je, Spetter kleurtje
ik heb de DA vanmiddag toch maar gebeld voor Evita.. na het wandelen strooomde er echt veel geel/groene prut uit haar neus, echt heel smerig. Het was een nieuwe veearts van meursing. Haar longen klonken wel goed, maar haar keel was heel gevoelig. Waarschijnlijk heeft ze een ontsteking daar, zijn de luchtzakken vol gaan zitten met pus/snot en dat moet er ergens weer uit natuurlijk..
Helaas vond hij de symptomen die ze verder heeft ook sterk naar de ziekte van cushing wijzen.. en de gevoeligheid voor allerlei infecties hoort daar ook bijDaarom moet ze voor de zekerheid flink aan de antibiotica, voorlopig komen ze haar een paar dagen spuiten geven. Straks even vragen of m'n moeder het durft te doen, iemand die kan prikken mocht het ook doen..
Hij heeft ook meteen mest meegenomen voor wormenonderzoek, dat scheelt weer.

KiWiKo schreef:Prissey schreef:haaihaai,
Ik sta sinds vandaag bij jullie op stal
Ik ben gisteravond laat aangekomen met mijn lieverd Kayah.
Helaas ziet ze er een beetje wollig en vies uit, maar dat komt omdat ze helemaal door en door geregend was toen ik haar ophielt.
Maar bij deze meld ik me dus aan in het topic MITS jullie het oke vinden
hahahaha laat, ach...... moest toch om half 3 mijn bed uit![]()
![]()
![]()
Welkom
KiWiKo schreef:Hahahaha ....... Nee, moest mijn honden weer in de slaapmodus zingen![]()
ben je van dat tuig af
ik heb een huis gekocht in Moordrecht
en ik ga dus ergens in de volgende 4 weken verhuizen

KiWiKo schreef:
Binar schreef:zo zo ineens lekker druk op het topic
Kim, ben je nog een beetje blij met je nieuwe auto? Anders wil ik hem wel ruilen met m'n Swiffie hoor
alleen heb ik nu steeds ruzie met mijn rechtervoet..........
Het is wel een grote spuit (20 ml ofzo) die in de borst of hals spier moet, geen onderhuids prikje zoals bij toen Tink.. anders had John het ook kunnen doen
Hebben jullie dat wel eens gedaan?
Ireentjuh schreef:Kim & KimHet is wel een grote spuit (20 ml ofzo) die in de borst of hals spier moet, geen onderhuids prikje zoals bij toen Tink.. anders had John het ook kunnen doen
Hebben jullie dat wel eens gedaan?
Mijn moeder zegt het ook wel te durven (is verpleegkundige), dus anders gaat zij morgen even meekijken als de veearts er is en dan kan zij het wel doen.
Ik ga Eviet zo nog maar even een appeltje brengen
maar in de spier is dat geen probleem