mn eerste trektocht was ook regen regen regen af en toe ..
maarja dat is minder erg dan je denkt, ik vond het wel meevallen hihi je hebt een cap op dus je 'haar blijft droog' Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maarja dat is minder erg dan je denkt, ik vond het wel meevallen hihi je hebt een cap op dus je 'haar blijft droog' 
) 
(zou eerst ponykamp lopen) ze was echt super leuk
wel heel erg sterk als je ernaast stond, maar tijdens de tocht heel leuk.. ze was niet de snelste, maar ook niet de sloomste, waren nog een paar ijsjes achter ons bij de galop (waaronder Magnum, die had nog nooit trektocht gedaan dus die snapte het nog niet helemaal wat de bedoeling was xD)

[/quote]Maxiimee schreef:zeg ik nieeeet![]()
en niemand wist het zekerheb verschillende dingen gehoord..

Maxiimee schreef:ik ben dr ook weeer! ben ook net terug
t was super, ik was Extra/Kok zo'n beetje:P errrrg gezellig..
Hebben jullie al een beejte zin in de TREC.. heb er best leuke dinge over opgevangen:P
zoals?
zeg ik nieeeet:P
en niemand wist het zeker:P heb verschillende dingen gehoord..

Hilde_q schreef:helloo
heb er zin in
Maxiimee schreef:[/quote]zeg ik nieeeet![]()
en niemand wist het zekerheb verschillende dingen gehoord..
wat moet ik zonder op TreC 
maar ze moet volgens mij gewoon een schop onder der kont krijgen, (blijkbaar vond ze de bosritjes veel leuker) toen we gingen springen was het ook ineens over

is ze weer klaar met rijden, is ze weer aan de schijterij
denk dat ik foonnummer van Jaap (DA) gewoon even mee neem, als het echt te gekke vormen aanneemt bel ik hem wel even, maar zal waarschijnlijk zeggen veeeeeeel lopen
ja die dikke buik hè ) 
mooi hoor..
) 
Mijne was stom