Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jetta schreef:Aniet zit waar ze hoort...in het bejaardentehuis!
AnitaJoeri schreef:Jetta schreef:Aniet zit waar ze hoort...in het bejaardentehuis!
haha maakt mij niet uit hoor.De oma's doen het nog best hoor Jetje ,jij toch ooooooooook.HIHI.En ik zit in verpleeghuis.Niet zo op die leuke dochter van je letten hoor,denk dat ze pauze heeft.
LinsxDot schreef:ik ben nu op school ik ga zo nar huis over 2 uurtjes heb zo lekker rook en drink pauzee
Jetta schreef:LinsxDot schreef:ik ben nu op school ik ga zo nar huis over 2 uurtjes heb zo lekker rook en drink pauzee
Roken? Doe dat nou niet!!! Daar kom je moeilijk vanaf en het is zo slecht voor je!
oh die zon echt heerlijk
is echt super weer.....zat vanmorgen lekker in de zon op regina in het park:D
en gewoon totaal niks van stijvigheid of spierpijn achtigs te zien..toch best knap na zolang niet springen...ze heeft er helemaal zin in 
Kun je de volgende x gewoon weer lekker meespringen
ze vind het echt super leuk 

Marieke_ schreef:wat was t druk in de bak vanmorgen. Maar wel gezellig met zn vijven
Heli was ontzettend smerig. Iemand had m losgezet![]()
Maar zelfs met modder loopt ie lekker
Maar goed dat scheelt weer voor vanavond
Marieke_ schreef:Ja hij liep weer heerlijk. En ik heb getuigen
Jetta schreef:Ik kom eraan! Mijn werk is bijna af! Pffff....moet morgen een communicatieprofiel inleveren over één van die pubertjes van me!
Binar schreef:Marieke_ schreef:Ja hij liep weer heerlijk. En ik heb getuigen
ja haha 4 stuks![]()
jarno schreef:Jetta schreef:Ik kom eraan! Mijn werk is bijna af! Pffff....moet morgen een communicatieprofiel inleveren over één van die pubertjes van me!
zo zo,
en jet wat vond je van de wedstrijd naam chiquita voor banaantje,
kom wel een beetje door jouw.
Jij bent immers begonnen met banaan haha.
gr
Jetta schreef:
Ik zou als wedstrijdnaam gewoon Vernania doen. Ze komt immers uit een goede merriestam, dat moet je gebruiken en promoten! Dat is leuk voor zowel fokker als eigenaar!
Jetta schreef:Nee, Banaan, is nu eenmaal banaan.....maar naar buiten toe moet je zo een mooie stam wel promoten! Het KWPN kan je vast helpen. Kan je het niet veranderen, dan gewoon Vernania.
Marieke_ schreef:Ja hij liep weer heerlijk. En ik heb getuigen