@ Francis en Merit ik heb de kaartjes voor jullie. Moet je maar even zeggen of jullie het geld contant of via overmaken willen doen? Anders geef ik me rek. nr
haha we gaan volgend jaar wel zo'n spel doen, met cadeautjes ben ff klaar met knutselen voor de komende 12 maanden, hihi @joyce: hoe is het met natas en jou? @ ans: ik neem het geld wel mee naar stal, hoeveel was t?
moet ook nog beginnen aan me surprise!! ben alleen nogal ideeloos!! ... Zal vanavond het geld naar je overmaken Joyce, en anders morgen, want mams moet dat even doen!! Gaat t al weer ietsje beter trouwens??
En met mij gaat t wel, nog spierpijn. En barst v/d koppijn, maar weet niet of dat er wat mee te maken heeft. Natas is nog steeds erg zielig en stijf. Wondjes zijn grotendeels dicht, dus dat is mooi. Ze moet veel lopen, dus als jullie je vervelen op stal... Je mag ff een rondje wandelen
Ik moest net dus afrijden. Alles ging goed, en keek goed in me binnen en buitenspiegel alleen niet voldoende naar de dode hoek. Dus ben helaas niet geslaagd
oww jammer ans, wel fijn dat je een heleboel dingen wél goed deed. bij mijn eeste keer deed ik zowat alles fout wat je maar fout kon doen jij bent in ieder geval op de goede weg! ik ben vrijdag pas om 18u thuis... heb cursus deze twee weken :S pfff iedere dag van 9 tot 17 naar suffe verhaaltjes luisteren, viel vandaag bijna in slaap :S
er waren nog helemaal geen aanmeldingen voor de borrel, en er moest wel al gereserveerd worden, doordat er dus geen aanmeldingen waren is het afgeblazen