Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

LIQUITA schreef:Hoi winnitou,
Strepsils en Tracheatol had ik al in huis gehaald. Manlief heeft net Superol (advies van Meelen) gehaald en ook bruis multi vitaminen. Heel erg bedankt voor je tips...maareh, wie ben je eigenlijk als ik vragen mag?.
@Meelen:
Ik heb Erik dus Superol laten halen en heb er net geprobeerd mee te gorgelen, maar wat is dat Vies zeg....ik moest er spontaan van kokhalzen. Maarja, ik moet er wat voor over hebben he, om beter te worden
.
. meelen schreef:Ja, hahaha, maar wat vies is is wel GOED.
. LIQUITA schreef:Maar wordt het wel een Longeer cirkel? Ik heb in de wandelgangen wel eens gehoord dat er andere plannen mee waren. Ik heb alleen geen idee wat ???? Ik hoop dat ik het mis heb, want een longeer cirkel zou wel heel welkom zijn.
winnitou schreef:Een BBQ-plaats misschien? Kan de rook omhoog trekken en wij droogzitten aan de buitenrand.
Als het niet doorgaat slaan we toch een longeercirkel in de buitenbak, bak is groot genoeg. En ik heb de laatste tijd genoeg palen in de grondgeslagen dus een paar kunnen er nog wel bij.
Lijkt me wel een goeie. Op een zekere ochtend was daar zomaar een longeercirkel.....
Ik houd hoop!! (Kan het middenstuk ook overkapt worden, blijf ik tenminste droog en ander longeerders ook)
. Hackie schreef:
Als ik iets voor je kan doen (eigenlijk dus voor Liquita zelf), dan moet je het maar zeggen hoor! Ik PB je mijn mobiele nummer wel even!

winnitou schreef:Hoorde dat er hard gewerkt wordt aan de longeer cirkel. Zou het er dan toch van komen. Hoop er snel gebruik van te kunnen maken. Nu sta ik nog iedere keer een stuk af te zetten in de buiten bak. En zonder afgezet stuk ga ik nog niet aan het werk, dus met dat hele natte weer sta ik niet te juichen om te gaan longeren want ik wil het jullie nog niet aandoen in de binnenbak en als ik de berichten van Liquita lees; op een flinke verkoudheid met keel ontsteking zit ik ook niet te wachten.

Shenavallie schreef:Het begint met een T en eindigt op AART????!!!!
winnitou schreef:Hallo, Je weet toch dat ik met een ziek kind thuis zit, om 6 uur mijn huis al aan de kant en de rest van de dag jullie oude berichten lezen. (als kind dvd kijkt of slaapt, misschien nog een geluk dat hij nog niet de leeftijd voor Black Beauty heeft anders was ik er nooit bijgekomen).
Heb vanmiddag nog taart gebakken. Keek uit het keuken raam en dacht in het weiland hier kunnen ook aardig wat paarden staan.
winnitou schreef:Ik zal met Liquita waarschijnlijk ook voorlopig nog geen gebruik maken van de cirkel i.v.m. het schors. Liquita is net hersteld van een hoefkneuzingKlopt, ik heb het net ook gezien en gehoord. Het is echt een longeer cirkel. Heb even getwijfeld om hem al te gaan gebruiken. (met toestemming van Gradje). Maar wacht er nog even mee. Het schors mag van mij iets meer ingelopen/geplet zijn.
Liquita het flesje staat in je kastje, gaat het al wat beter?
.
. Shenavallie schreef:Ik ga nog even een kop thee drinken en dan ga ik zo slapen. Dus welterusten en tot morgen!
.