Manege Veldt

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

winnitou

Re: Manege Veldt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 12:11

Hoi zieke,heb je al weer wat gedronken.
Ik zit hier met een ziek kind die ligt te slapen en heb dus tijd om actief te zijn op bokt.nl.
Komt bijna nooit voor. Je moet er eerst wel wat voor doen om te kunnen reageren.
Als ik nog een flesje in de kast heb zet ik het vanavond wel bij je kast neer. Moet toch nog naar de manege. Heb je nu niks aan maar als manlief nog gaat kun je het proberen.
Sterkte!!!!!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 12:26

Hahaha...is goed, en bedankt alvast!!! Ik stuur je een PM met de code van mijn kast. Liquita haar naam staat op de mijn kast.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 13:17

LIQUITA schreef:
Hoi winnitou,
Strepsils en Tracheatol had ik al in huis gehaald. Manlief heeft net Superol (advies van Meelen) gehaald en ook bruis multi vitaminen. Heel erg bedankt voor je tips...maareh, wie ben je eigenlijk als ik vragen mag? Bloos .

@Meelen:
Ik heb Erik dus Superol laten halen en heb er net geprobeerd mee te gorgelen, maar wat is dat Vies zeg....ik moest er spontaan van kokhalzen Misselijk . Maarja, ik moet er wat voor over hebben he, om beter te worden Nagelbijten / Gniffelen .

Ja, hahaha, maar wat vies is is wel GOED.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 15:11

Hoorde dat er hard gewerkt wordt aan de longeer cirkel. Zou het er dan toch van komen. Hoop er snel gebruik van te kunnen maken. Nu sta ik nog iedere keer een stuk af te zetten in de buiten bak. En zonder afgezet stuk ga ik nog niet aan het werk, dus met dat hele natte weer sta ik niet te juichen om te gaan longeren want ik wil het jullie nog niet aandoen in de binnenbak en als ik de berichten van Liquita lees; op een flinke verkoudheid met keel ontsteking zit ik ook niet te wachten.

lady_maRyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 16:54

ik zag ze net er ook al aan werken Vingers aflikken

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 17:17

Maar wordt het wel een Longeer cirkel? Ik heb in de wandelgangen wel eens gehoord dat er andere plannen mee waren. Ik heb alleen geen idee wat ???? Ik hoop dat ik het mis heb, want een longeer cirkel zou wel heel welkom zijn Ja.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 17:20

meelen schreef:
Ja, hahaha, maar wat vies is is wel GOED.

Ik ga vanavond nog 1 x een poging wagen.... Alhoewel, ik zit nu nog met een vieze smaak in mijn mond .

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 17:59

LIQUITA schreef:
Maar wordt het wel een Longeer cirkel? Ik heb in de wandelgangen wel eens gehoord dat er andere plannen mee waren. Ik heb alleen geen idee wat ???? Ik hoop dat ik het mis heb, want een longeer cirkel zou wel heel welkom zijn Ja.

Een BBQ-plaats misschien? Kan de rook omhoog trekken en wij droogzitten aan de buitenrand.

Als het niet doorgaat slaan we toch een longeercirkel in de buitenbak, bak is groot genoeg. En ik heb de laatste tijd genoeg palen in de grondgeslagen dus een paar kunnen er nog wel bij.
Lijkt me wel een goeie. Op een zekere ochtend was daar zomaar een longeercirkel.....
Ik houd hoop!! (Kan het middenstuk ook overkapt worden, blijf ik tenminste droog en ander longeerders ook)

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 18:10

Doei!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 18:37

winnitou schreef:
Een BBQ-plaats misschien? Kan de rook omhoog trekken en wij droogzitten aan de buitenrand.

Als het niet doorgaat slaan we toch een longeercirkel in de buitenbak, bak is groot genoeg. En ik heb de laatste tijd genoeg palen in de grondgeslagen dus een paar kunnen er nog wel bij.
Lijkt me wel een goeie. Op een zekere ochtend was daar zomaar een longeercirkel.....
Ik houd hoop!! (Kan het middenstuk ook overkapt worden, blijf ik tenminste droog en ander longeerders ook)

Jippie!!! Ik hoor net dat het een inderdaad een longeer cirkel is geworden Ja .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 18:39

Hackie schreef:
Doei!

Afbeelding

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 20:01

Klopt, ik heb het net ook gezien en gehoord. Het is echt een longeer cirkel. Heb even getwijfeld om hem al te gaan gebruiken. (met toestemming van Gradje). Maar wacht er nog even mee. Het schors mag van mij iets meer ingelopen/geplet zijn.

Liquita het flesje staat in je kastje, gaat het al wat beter?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 20:01

@Liquita: jij hebt het echt goed te pakken zeg!!!! Ach gut Als ik iets voor je kan doen (eigenlijk dus voor Liquita zelf), dan moet je het maar zeggen hoor! Ik PB je mijn mobiele nummer wel even!

@Winnetoe: ik vraag me ook af wie je bent! Verward

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 20:03

Ho wacht, Winnitou: ik weet wie je bent!!!!!!!!!!! Knipoog

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 20:15

Tjee Winnitou je bent er net en je kletst ons zo door de pagina's heen ! Je weet wat dat betekent hè (ha ha jij weet dat nog niet!) Vingers aflikken

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 20:16

@Winnetou, Welkom trouwens OK dan!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 20:16

Het begint met een T en eindigt op AART????!!!! Tong uitsteken

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 20:17

winnitou schreef:
Hoorde dat er hard gewerkt wordt aan de longeer cirkel. Zou het er dan toch van komen. Hoop er snel gebruik van te kunnen maken. Nu sta ik nog iedere keer een stuk af te zetten in de buiten bak. En zonder afgezet stuk ga ik nog niet aan het werk, dus met dat hele natte weer sta ik niet te juichen om te gaan longeren want ik wil het jullie nog niet aandoen in de binnenbak en als ik de berichten van Liquita lees; op een flinke verkoudheid met keel ontsteking zit ik ook niet te wachten.

Ja, er gaan geruchten dat het stalgeld verhoogd wordt, dus ze zullen nu toch hard alle achterstallige zaken moeten opknappen Knipoog

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 20:18

Shenavallie schreef:
Het begint met een T en eindigt op AART????!!!! Tong uitsteken

En een heeeeele grote volgens mij, want we zijn al met vele !

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 20:20

Hallo, Je weet toch dat ik met een ziek kind thuis zit, om 6 uur mijn huis al aan de kant en de rest van de dag jullie oude berichten lezen. (als kind dvd kijkt of slaapt, misschien nog een geluk dat hij nog niet de leeftijd voor Black Beauty heeft anders was ik er nooit bijgekomen).
Heb vanmiddag nog taart gebakken. Keek uit het keuken raam en dacht in het weiland hier kunnen ook aardig wat paarden staan.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 20:24

winnitou schreef:
Hallo, Je weet toch dat ik met een ziek kind thuis zit, om 6 uur mijn huis al aan de kant en de rest van de dag jullie oude berichten lezen. (als kind dvd kijkt of slaapt, misschien nog een geluk dat hij nog niet de leeftijd voor Black Beauty heeft anders was ik er nooit bijgekomen).
Heb vanmiddag nog taart gebakken. Keek uit het keuken raam en dacht in het weiland hier kunnen ook aardig wat paarden staan.

Het jij een eigen weiland dan?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 20:27

Ik ga nog even een kop thee drinken en dan ga ik zo slapen. Dus welterusten en tot morgen! Dromen

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 20:31

NIet eigen, maar om mijn huis heb ik aan 3 kanten weiland. Aan de overkant stonden tot vorig jaar de koeien er nog in, gingen dan iedere ochtend en avond van en naar de boerderij. Echt lekker boerendorps en een opstopping dan. maar dat terzijde. In het weiland kunnen natuurlijk ook paarden staat. Het weiland naast ons huis is vrij drassig en dat lijkt me niet zo'n goed idee voor de hoeven (en Xandra haar mok). De pinken en kalveren staan er zomers wel.
Achter ons huis is het weer van een ander en daar staan nog regelmatig koeien. Die eigenaar heeft zelf ook paarden en een rijbak.
Zo ben je op de hoogte.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 21:06

winnitou schreef:
Klopt, ik heb het net ook gezien en gehoord. Het is echt een longeer cirkel. Heb even getwijfeld om hem al te gaan gebruiken. (met toestemming van Gradje). Maar wacht er nog even mee. Het schors mag van mij iets meer ingelopen/geplet zijn.

Liquita het flesje staat in je kastje, gaat het al wat beter?
Ik zal met Liquita waarschijnlijk ook voorlopig nog geen gebruik maken van de cirkel i.v.m. het schors. Liquita is net hersteld van een hoefkneuzing Haha! .

Alvast bedankt voor het flesje. Erik neemt het morgen mee naar huis Vingers aflikken.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 21:07

Shenavallie schreef:
Ik ga nog even een kop thee drinken en dan ga ik zo slapen. Dus welterusten en tot morgen! Dromen

Truste en nog bedankt voor je aanbod Haha! .