En Mohito is ook een plaatje om te zien Bar! Ik kom dr snel voor de eggie bewonderen hoor. Met Shaar ook alles goed?
Het weer is trouwens nu wel weer bagger, de hele dag motregen...niet echt lente weer. Hopelijk wordt het snel beter zodat jullie weer lekker in het zonnetje kunnen rijden.
Jammer van Floor Kims, maar wel een eerlijke beslissing tegenover haar. Ik weet zo gauw niemand maar zal mn oren en ogen open houden 8)
Hier gaat verder alles goed, gister wezen stappen dus ben een beetje brak vandaag. Vorige week was het echt über druk in het museum vanwege de vakantie. Jouw vakantie activiteiten klinken ook wel relaxed Anne! Geniet er nog maar even van voor de harde werkelijkheid weer begint
Stom van je vakantie zeg! En voor Floor heb ik rondgevraagd, maar helaas zonder succes
Hoop dat jullie snel iemand vinden! Verder alles goed met jou en Febe?
Maar is dus een mooi bos om te wandelen? Heerlijk!

Jullie hadden ook wel lekker weer toch? 's Middags smolt ik iig bijna van Laser af in mn fleece vest 
Heel verhaal getikt, loopt internet ineens vast en start opnieuw op? Weg verhaal..
Weet alleen niet waar ik een paard vandaan moet toveren, dus ik pluk gewoon mn stalen ros uit de stal! Kan ik onderweg foto's maken ofzo
*tiedomtiedee
Ik heb geen idee wat je van me verwacht!
Helemaal geen pietsie beetje idee van* Gelukkig werkte hij wel mee toen t serieus werken werd en heb je toch lekker gereden. Denk dat je aan haar tips toch het meeste hebt? Omdat ze Orson beter kent?
door die (abnormaal) harde wind! Maar goed kunnen afsluiten
. T zag er niet uit; zo'n kleintje met zo'n duif in zn bek