manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ladylada

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 11:45

Leuke foto's van Jade Marieke! Ze staat er lekker vies maar wel happy op :)
En Mohito is ook een plaatje om te zien Bar! Ik kom dr snel voor de eggie bewonderen hoor. Met Shaar ook alles goed?
Het weer is trouwens nu wel weer bagger, de hele dag motregen...niet echt lente weer. Hopelijk wordt het snel beter zodat jullie weer lekker in het zonnetje kunnen rijden.
Jammer van Floor Kims, maar wel een eerlijke beslissing tegenover haar. Ik weet zo gauw niemand maar zal mn oren en ogen open houden 8)
Hier gaat verder alles goed, gister wezen stappen dus ben een beetje brak vandaag. Vorige week was het echt über druk in het museum vanwege de vakantie. Jouw vakantie activiteiten klinken ook wel relaxed Anne! Geniet er nog maar even van voor de harde werkelijkheid weer begint :P

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 11:46

Oh trouwens, sneu van Vincent! T was toch wel een lieverd ondanks dat ie soms verschrikkelijk kon klieren.

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 20:48

Hooooi, ik ben weer terug!

Ik dacht, ik ga eens even rustig bokt bijlezen, want dat zijn vast heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel wat pagina's.......
Maar dat was niet het geval haha...

Nou hoor ik net dat ik morgen geen les heb... jammer hoor.
Dan maar zelf dressuren morgen heb er zin in!!!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 12:18

Goedemorgen!

Vanmorgen vroeg ben ik heerlijk met Voice naar het bos geweest, lekker uit laten razen.
Wou eigenlijk naar t strand, maar dan was ik wel heel lang weg.
Dus dat doe ik lekker de volgende keer weer.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 11:46

Heej Kims :wave: Stom van je vakantie zeg! En voor Floor heb ik rondgevraagd, maar helaas zonder succes :n Hoop dat jullie snel iemand vinden! Verder alles goed met jou en Febe?
Anne, waar ligt Chaam? Mijn topografische kennis is niet zo goed :+ Maar is dus een mooi bos om te wandelen? Heerlijk!
Nel: fijne vakantie gehad? Nog een beetje mooi weer? Wie verzorgde Voice dan voor je? Lekker een buitenritje gemaakt, was er echt weer voor :)

Ik ga zo ook maar van t mooie weer genieten, van mij mag de zomer komen 8-)

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-09 13:52

Chaam ligt in brabant, bij t pijltje om precies te zijn ;)
Afbeelding
En is idd een mooi bos :j

Nel weer terug! Goede vakantie gehad met lekker weer? Veel gedaan?
En gister lekker naar buiten geweest met Voice! Ik ben jaloers :o Jullie hadden ook wel lekker weer toch? 's Middags smolt ik iig bijna van Laser af in mn fleece vest :+ Hoe lang is t rijden van jouw stal naar t strand? (ook mijn topo kennis is niet zo goed :P)

haha en ik zat net op Scheldestad te bedenken dat de zomer voor t paardrijden eigenlijk helemaal niet het ideale seizoen is. Vind dit dan lekkerder qua temp. In de zomer smelt je zo van je paard af! Maar verder wel heel blij met t zonnetje hoor *D

Ja morgen begint de harde werkelijkheid weer.. Hebben we dan misschien een match Kims? Ik sta iig om 6.15 weer op t station!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 21:49

Heej,

Ja heb een heerlijke vakantie gehad!
Lekker gezwommen en gezellige dingen gedaan!
We hadden heel de week droog weer.
We zijn ook nog naar een dierentuin geweest, dat vondt Daniël wel geweldig!!!

Voice werdt verzorgt door Mellanie heel de week, die kan elke dag.
En Gerlien mag langzaam weer gaan opbouwen dus die ging ook af en toe mee.

Het strand is vanaf de pagter ong. een half uurtje rijden.
T lijkt langer dan vanaf Braamhof, maar eigenlijk scheelt het niet veel.
Ik heb veel gestapt en was in 25 minuten in het bos en dicht bij dishoek opgang.
Dus t is goed te doen.
Vindt het zelf alleen leuker om met iemand samen op buitenrit te gaan anders lijkt de weg altijd zo lang....

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 14:27

Hoi!
Heerlijk Nel, dat jullie zo'n leuke vakantie hebben gehad! Had je wel verdient ;) Fijn ook dat Voice lekker door Mellanie verzorgd werd en Gerlien weer rustig mag geen opbouwen! Over de buitenrit: we hadden laatst bij Bar het er al eens over gehad met zijn allen te gaan rijden, dus dat moeten we snel eens plannen! Voor de paardloze-mensen eens kijken of we misschien nog paarden ergens vandaan kunnen plukken?
Vorige week heerlijk genoten van boswandelingen Anne, is er nu weer het harde leven van stagelopen! Wel lekker bijgetankt dus. Ben het met je eens dat hoogzomer wel erg warm is om te rijden, dan smelt je er idd bijna af. 's Ochtends of 's avonds rijden gaat dan nog wel, maar na de les moet je wel aan een infuus haha! Over les gesproken; heb jij toevallig zaterdag al staan Nel? Moeten Carolien nog ff bellen Thirz!
Cis al minder brak ondertussen? En weer wat rustiger in het museum?
Nu dan toch definitief Floor weg Kims, zeker een goede beslissing voor allebei. Als ik nog een goed nieuw baasje kan bedenken hoor je dat zsm! Verder alles ok?
Zaterdag is Lies (mijn nicht) geweest voor de eerste meeting met Orson sinds hij van mij is. Was erg leuk; we (Thirz ook) hebben goed gewerkt tijdens de les van haar en weer nieuwe nuttige tips opgedaan. Orson gaf niet echt een herkenning in eerste instantie (is hij ook het paard niet naar, hij hinnikt bv niet snel, bij mij ook alleen na vakantie ofzo heel zacht), maar die stiekemerd ging wel ineens mij uittesten tijdens de les. De eerste 5 minuten ineens een paar trucs zoals staken en in z'n achteruit. Maar dat was meteen over toen hij aan het werk moest en toen ging het erg fijn!
Ga nu weer eens verder aan het werk, tot laters weer! :)

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 13:52

Klinkt goed Nel, die vakantie! Ben je al begonnen met spuiten? Hopelijk helpt dat beter dan je pillen. Gelukkig dat je nog wel lekker op buitenrit kunt gaan met het steeds mooiere weer.
Haha die Orson, het blijft echt zo'n stout jongetje hihi :+
En Anne, ben jij al weer helemaal gewend aan het zware studentenleven?
Ik ben maandag naar Den Bosch geweest voor een kijkavond in een leuk huis met 4 meiden. Nu hopen dat ik ook ben wat zij zoeken (maar ik schat mn kansen niet zo hoog in)...ben heel benieuwd en houd jullie op de hoogte natuurlijk!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 18:15

Bezoek van Lies was heel leuk en leerzaam idd :j Die Orson weer met zn trucjes; wat heeft ie er toch veel he :+
Klinkt als een goede vakantie Nel!
Spannend Cis; duim voor je mee dat t huis wat is! :)
Anne alweer lekker gewend op stage?

Vanmorgen hebben Bianz en ik t vieze weer getrotseerd. Nog wel fijn gereden, weer een nieuw rondje ontdekt! Alleen kwamen er veel grote machines langs, die arme Nous vond t maar niets :(:)
Gelukkig werd het nog wel droog vanmiddag; fijn voor de paardjes én de katten. Siep heeft lekker buiten gespeeld met de buurkat, vind ie helemaal geweldig. Bloem zit dan toe te kijken, echt als een mama :+

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-09 20:32

Jahoor :\ Heel verhaal getikt, loopt internet ineens vast en start opnieuw op? Weg verhaal..

Poging 2:
Fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad Nel! En daniel wil duidelijk dus nog wel een keer naar de dierentuin ;) Hoe is t eigenlijk met t mannetje? Heb hem al een poosje niet meer gezien. Heb je nog leuke foto's van jullie op vakantie?
Dacht inderdaad ook dat het verder was naar t strand, maar dit is wel te doen. Gelukkig! Iedere keer een trailer moeten regelen is ook zo wat (en doe je niet zo snel). En t idee van met zn allen eens naar buiten gaan blijft leuk! :D Weet alleen niet waar ik een paard vandaan moet toveren, dus ik pluk gewoon mn stalen ros uit de stal! Kan ik onderweg foto's maken ofzo :) Is ook leuk. Alleen in t bos met de fietspaden niet meteen naast de ruiterpaden is het wat minder, maargoed dan roepen we gewoon heen en weer :P hebben we toch contact! haha

Was Carolien nog komen kijken naar de les van je nicht?
Haha gekke Orson :Y) *tiedomtiedee }> Ik heb geen idee wat je van me verwacht! O:) Helemaal geen pietsie beetje idee van* Gelukkig werkte hij wel mee toen t serieus werken werd en heb je toch lekker gereden. Denk dat je aan haar tips toch het meeste hebt? Omdat ze Orson beter kent?

Al iets gehoord van de kamer Cis? En hoe is t met je afstuderen? Alles nog volgens planning?
En gewend aan t zware studentenleven... Nog nie helemaal. Tis nog best pittig zo, maar ik red t wel :) Nog even wat meer in t ritme komen en dan gaat t vast beter! Heb daar zelfs al zo'n goede hoop op dat ik over een paar weken met wat klasgenootjes ga stappen in Den Haag op donderdag. Kan ik best: kwart over 5 op, hele dag stage en dan nog stappen :+ ben benieuwd! :Y)

Ah vind Bloem en Siep echt lief samen! Ook echt met dat wassen 's avonds in dat mandje: "Lig! Mond dicht! Je moet je avond mama-wasje nog!" Zie der ook zo zitten in de tuin, haha. Siep nog niet met een enorme meeuw thuis gekomen? :P

Joyceje had vorige week nog foto's gemaakt van de les:
Miepmiep, zoeffff!
Afbeelding

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 23:15

Hoi,

Leuke foto anne, op wie rij je daar?

Bianz, leuk dat je nicht langs is geweest!
Lekker gelest vanmorgen?
Hoe ging het?

Thirz, alles goed met jou?
En hoe ging jou les?

Met de rest ook alles goed?

Ik heb vanmorgen lekker gelest!
Ging wel goed, maar was bekaf...

Afgelopen donderdag heb ik mezelf voor t eerst geprikt.
Was super eng, heb het na veel twijfel, spanning, zenuwen en trillen toch zelf gedaan in mn buik en heb daarna toen ik klaar was van alle emoties toch even zitten janken.
Moest t gewoon even kwijt.
Tis niet prettig, maar kben in ieder geval niet ziek.

Met Daniël gaat t goed, ik zal binnenkort weer eens wat foto's plaatsen!
Hij wordt a.s dinsdag 2 jaar en praat de oren van je hoofd af.
Mondje staat thuis niet stil, maar das ook wel weer heel leuk, hij zingt en kletst, danst en telt van 1 t/m 10.
En ik ben super, super, super trots op mn kleine man!!! ;)

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 23:17

Kims hoe ist met jou kleine meid?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-09 16:09

Ah wat leuk! Alweer 2 jaar, t gaat echt snel zeg! En groot gelijk dat je trots bent op je kleine mannetje; lekker babbelen, zingen en tellen! :D ben benieuwd naar de foto's!
En dat prikken lijkt me ook eng en behoorlijk pittig! Gelukkig ben je er nu niet meer ziek van.

Ik rijd daar op Laser. Is een 'nieuw' paard en staat er nu uhm.. *kijkt Thirz en Mariek aan* een klein half jaar? Hij nog niet gehandicapten proof, maar zo in de vrijwilligersles is hij wel leuk :)

Vandaag ook weer gereden en de grond weer eens van dichtbij bekeken :\ Ik ging weer een keer op San Diego. Ging wel lekker eigenlijk. Alleen tsja t eerste galopje vergat meneer een been, of hij struikelde. Ik weet het niet precies. Hij is iig vanuit de galop op zn knieen gaan zitten en volgens mn pap bijna omgeklapt, maar gelukkig uiteindelijk weer gewoon opgekrabbelt! Onderweg ben ik eraf gegleden. Volgens de instructrice tegen de wand aan (maakte blijkbaar herrie :Y) ), maar dat weet ik nie meer. Weet alleen dat hij flink struikelde en dat ik daarna op mn buik op de grond bij de muur lag. Mis een klein stukje, maargoed gelukkig verder niets ernstigs. Alleen pierpijn aan mn linker bovenbeen (tegen de wand aangekomen waarschijnlijk), blauw plekje op mn rug, een blauwe plek op mn linkerwang en beide ellebogen blauw. Valt gelukkig nog wel mee! Voor t zelfde geldt stapt hij op je natuurlijk. (Of als je een hek ipv hoge gladde wand hebt, land je vrolijk op zo'n pilaar ofzo) Nu alleen wat duizelig en hoofdpijn. Hopen dat t morgen over is!

Loop je trouwens nog stage in Rotterdam Kims?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 18:48

Wow Annemijn, bont en blauw van een uurtje paardrijden.
Nou het klinkt niet prettig!
Sterkte met je spier en andere pijntjes....

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 10:31

Jeetje Anne! Dat was ook wel ff schrikken dan! Ik hoop voor je dat de spierpijn en blauwe plekken snel over zijn: hoe is het vandaag?
Knap hoor Nel, dat je voor het eerst jezelf hebt geprikt; het zal zeker niet meevallen zo de eerste keer. Maar je hebt het wel gedaan!! De komende keren kan het vast alleen maar beter gaan. En Daantje al 2 jaar! Niet te geloven zeg, wat een leeftijd alweer! Ben zeker benieuwd naar hoe hij er nu uitziet. Moeten nog maar eens afspreken ofzo!
Heb zaterdag ook lekker gelest; was echt supergaaf om te voelen wat de juiste zit en houding van top tot teen precies doet met je paard. Ik ga echt keihard oefenen van de week! Had er zondag iig al een beetje spierpijn van op de juiste plekken ;) De tips van Lies kwamen veel overeen met Carolien, dus vind ze beide goed!
Haha Thirz, die mama Bloem! Ze is dan wel niet de biologische moeder, maar het is wel haar adoptielieveling he, dus die moet je goed in de gaten houden :D
Cis, weet je al of je de kamer hebt?

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 11:44

Heel snel: De kamer is het niet geworden...balen dus nu op naar de volgende.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 14:08

Leuke foto van jou op Laser Anne! Maar wat een flinke klap heb je gemaakt zeg :\ Vandaag ook zeker flink stijf! Wel naar stage? Beterschapjes nog!
Nou Nel; kan me voorstellen dat t prikken heftig is! Merk je al enig verschil? Veel plezier met Daniels verjaardag morgen! En goed idee van Bianz om weer eens bij Daniel te kijken; ik wil ook mee :)
Les was zeker superleuk en erg leerzaam. Maar moeilijk ook wel om aan alles tegelijk te denken hoor! En nu idd trainen. Vanmorgen al gedaan, maar Nous was beetje :):) door die (abnormaal) harde wind! Maar goed kunnen afsluiten :j Succes met de training vanaaf Bianz; misschien is de wind wat gaan liggen tegen die tijd!
Jammer van de kamer Cis; duimen voor een volgende!

Anne_87 schreef:
Siep nog niet met een enorme meeuw thuis gekomen?

Toevallig had Bloem vrijdag een duif gevangen. Siep vond dat reuze interessant en liep na 1 minuut al met die duif in de weer, tot groot ongenoegen van Bloem :') . T zag er niet uit; zo'n kleintje met zo'n duif in zn bek :+ Alsnog zonde van die duif, maar kan er weinig aan doen!
Morgenochtend wordt Siep geholpen :(:) Ik heb slaapdienst, dus mn moeder brengt hem vroeg weg. Eén voordeel: na 6-en mogen ze niets meer eten; ben er niet, dus hoef het gezeur om eten niet te horen haha!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-09 18:02

Ow hè balen Cis :\ Nouja volgende keer meer geluk! Nog meer kamers al op t oog?

Gelukkig dat de tips Carolien en Lies overeen kwamen :D Das wel zo makkelijk én je weet dat je op de goede weg bent met Carolien als instructrice! Dan weet je zeker dat je goed gewerkt hebt hè, met die spierpijn ;) Nu al weer over?

Ben vandaag nie buiten geweest, maar t ziet er dus lieflijker uit dan t is. (Vanuit binnen is het een soort van zomer gevoel :P) Mn mams zei ook al dat er een gure wind stond.
En dat van die duif had Bloem me al verteld via msn. Even der ongenoegen over Siep kwijt raken hè :P haha
Tis zonde voor de duif, maar k zie Siep zo voor me: trots met zn zelf gevangen (gejatte :P) duif. Arme Bloem, doe je daar al die moeite voor :+
Wens Siep maar sterkte van me Thirz :(:) Hopen dat hij er niet te veel last van heeft allemaal!

Vandaag dus niet naar stage, maar veel op de bank of in bed gelegen. Gisteraaf een heel zeer hoofd, dus om half 8 gaan slapen, maar veel wakker en na t omdraaien of bewegen een heel bonkhoofd :\ Vanmorgen even naar de huisarts (tsja wil wel ongeveer weten waar ik aan toe ben met die stage) en volgens hem was t een lichte hersenschudding, dus 2 dagen even rustig aandoen en daarna gaan werken als ik dacht dat ik t aan kon. Qua spieren valt het allemaal mee. Na de les thuis meteen met een warme pittenzak en warme kruik even wat gegeten en daarna een uur in bad. Dat heeft de stijve spieren gelukkig op afstand gehouden :) Ik heb alleen een stijve nek aan de rechterkant (had alleen de linkerkant warmgehouden :P) en een mooie blauwe veeg over mn wang :+

Plezier met de verjaardag van Daniël morgen Nel!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 21:31

Ahhh arme Siep, maarja het moet wel gebeuren... zie er al tegen op dat Mojito ook moet... arm beest!

Ai Anne, dan heb je een behoorlijke smak gemaakt! Beterschap!

Ik ben vandaag geslaagd voor de cursus lymfedrainage.... :D!
Niet meer naar belgië!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 21:32

Hoi hoi,

Fijn dat jullie lessen goed gingen!
Als jullie Daniël graag willen zien en eens gezellig bij willen kletsen dan komen jullie anders maar eens gezellig langs!
Jullie mogen best een stukje taart komen eten als jullie dat leuk vinden!
Dat geldt natuurlijk voor iedereen! ;)
Mag ook als je net van je paard komt!

Ik merk van het prikken dat ik sinds maanden eindelijk een heel weekend niet ziek ben geweest en dat voelt heerlijk!

Stertke Annemijn!
Hopelijk ben je er snel weer bovenop!!!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 21:33

GEFELICITEERD Bar!!!!!!!!!!!!! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:56

Gefeliciteerd Bar!! Meteen inschrijven in het register neem ik aan? Goed voor de financiën ;)
En ook Gefeliciteerd Daantje met je 2e verjaardag! Maak er een lekkere taart- en cadeautjes dag van :D Wat heb je van papa en mama gekregen?
We gaan ff brainstormen Nel, en dan komen we binnenkort langs! Ben heel blij voor je dat het prikken nu al resultaat geeft!
Balen Cis, idd verder zoeken, ik heb nog niks van mijn zus als tip gekregen.
En Thirz, hoe is het met je kleine monstertje? En hoe is het met Bloem en het duiftrauma? Mist ze Siep al vandaag?
Wat een weer vandaag: ik was echt zeiknat van 1 1/2 uur bij de paarden vanochtend, brr!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 16:28

Gefeliciteerd met Daniël Nel! Geefm maar een dikke verjaardagszoen van mij :P

Bar jij ook gefeliciteerd met het halen van je cursus! Vanaf nu kun je heerlijk gaan genieten van je weekenden :)
Hoe is het met je spierpijn vandaag Anne, las dat je ook een lichte hersenschudding hebt ?!?! Da's niet zo mooi! Beterschap.
Lekker hè Bianz, die regen...het komt ook altijd net zo uit dat je toevallig buiten moet zijn als het giet.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 18:36

Top Bar: gefeliciteerd :D
Nel: fijn dat t prikken al snel resultaat heeft :j En dan plannen we snel een datum voor op de thee te komen! Leuke dag gehad met jarige Daan?
Had t met je te doen Bianz vanmorgen; het regende echt hard!
Anne, hoe gaat t met jou vandaag, al iets beterder?

Nou, Siep is weer terug met....1 (!) bal minder :') Andere hebben ze nog naar gezocht, maar die was onvindbaar. Heb ik weer hoor :+ Kan zijn dat ie later alsnog komt en dat ie dus alsnog gaat sproeien, kan ook zijn dat ie gewoon nooit komt. Laten we op t laatste hopen ;) Verder kijkt ie nog wat wazig uit zn ogen, maar hij eet, drinkt en springt alweer op en af de tafel, dus zal wel gaan met m!